Články, rady a tipy » DPD - Mějte svůj balíček pod kontrolou

 

TIP : ceník dopravného

 

DPD kurýr

 

 

Mějte svůj balíček pod kontrolou

Nechte si balíček přivézt tak, jak se vám to hodí. Snadno si změníte termín i místo doručení.

 

Jak se potkat s DPD Kurýrem?


Začne to tím, že si uděláte radost v e-shopu a vyberete si dopravu „DPD Private“. 1 den před tím, než radost doručíme, vám pošleme SMSku a e-mail (podle toho, který údaj vyplníte v e-shopu) s odkazem, který vás zavede přímo do webové aplikace DPD Kurýr. Pomocí osobního kódu, který ve zprávě najdete, se přihlásíte. Pak už záleží jen na vašich potřebách, jak si doručení upravíte.

 

 

Změnit termín nebo adresu doručení

Pokud si přidáte záložní adresu, pojedeme na ni ještě v den 1. pokusu o doručení. Když si vyberete přesměrování na vzdálenější adresu nebo do výdejního místa Pickup, přivezeme vám tam balíček následující pracovní den.

 

 

Vybrat si dobu, kdy se vám doručení hodí

Ve větších městech si můžete den dopředu zvolit interval doručení:

dopoledne (9:00-13:00),
odpoledne (13:00-17:00),
nebo večer (17:00-20:00).

 

 

Sledovat, kolik adres dělí kurýra od té vaší

Na mapě můžete v den doručení sledovat, jak se váš balíček blíží k doručovací adrese. Bydlíte na místě, které není sranda najít? Pošlete kurýrovi zprávu přímo z aplikace, ve které uvidíte i jeho jméno s fotkou.

 

 

 

DPD pod kontrolou 
 

Aby při doručení vašeho balíčku nedošlo k nedorozumění, přečtěte si, jak to chodí

Čas a místo doručení


S balíčkem nemůžeme vyjet dříve, než nám ho e-shop předá

Za tím, že doručujeme balíčky do druhého pracovního dne, si stojíme. Stopky však nemůžeme pustit dříve, než je váš balíček v naší dodávce, tedy než nám ho e-shop předá. A bohužel čísla balíčků, které ještě nemáme, neznáme. V takovém případě se zkuste poptat u e-shopu, kde jste nakoupili.

 


Kurýr má přesný plán trasy, aby se všichni setkali se svým balíčkem včas

Představte si, že musíte zajet průměrně na 80 adres za den a zde vyzvednout nebo doručit balíček. Co vám budeme povídat, naši kurýři se umí otáčet.

Abychom kurýra, jeho auto i životní prostředí šetřili, tak pro každého kurýra spočítáme tu nejefektivnější denní trasu. Vy díky tomu získáte balíček co nejrychleji a dopředu znáte jednohodinový interval doručení. Pokud kurýra prošvihnete, jednoduše to napravíte. V prostředí webové aplikace DPD Kurýr si můžete říci, kdy budete doma, a kurýr se vás pokusí znovu zastihnout.

 


V den doručení můžete sledovat, jak se váš balíček blíží

Stačí, když se přihlásíte do aplikace DPD Kurýr. Najdete v ní mapku, která vám ukáže, jak daleko je kurýr od vaší doručovací adresy. Tato mapka se průběžně aktualizuje a s ní také počet adres, které musí kurýr ještě objet, než dorazí k vám.

 


Na záložní adresu doručujeme v den prvního pokusu o doručení

V aplikaci DPD Kurýr si můžete přidat záložní adresu (třeba u známého v nějaké prodejně nebo u souseda) v blízkosti původní doručovací adresy. Kurýr to nejdříve zkusí na doručovací adrese, a pokud vás tam nezastihne, balíček vám doručí na zvolenou záložní adresu.

Záložní adresu můžete v aplikaci přidat prakticky kdykoli před prvním pokusem o doručení. Pokud tak učiníte, prosím informujte o tom předem danou osobu, která za vás balíček na záložní adrese převezme.

Na doručovací adrese najdete oznámení od kurýra, že tu byl, a že se balíček ještě ten samý den pokusí doručit na záložní adresu.

 


Termín a doručovací adresu můžete změnit. Svůj balíček ale uvidíte až o den později

V naší webové aplikaci DPD Kurýr nebo na naší lince 225 373 373 si můžete upravit termín i místo doručení. Pokud je váš balíček už na cestě některou z našich dodávek, změna posune doručení o jeden pracovní den.

 


Balíček můžete kdykoli odmítnout jedním kliknutím

Pokud se vám jakkoli změnili plány a nehodí se vám balíček přijmout, nemusíte nikomu nic vysvětlovat. Jednoduše se přihlaste do aplikace DPD Kurýr a klikněte v menu na tlačítko „Odmítnout balíček“. V takovém případě ušetří náš kurýr cestu k vám (trošku odlehčí životnímu prostředí) a balíček vrátí odesílateli.

 


Měníte adresu doručení, ale nechce se vám ji znovu vypisovat?

Naše aplikace DPD Kurýr vám v případě změny doručovací adresy nabídne tu, kam jsme vám balíček vezli minule. Stejně tak vám zobrazí výdejní místo, které jste si vybrali minule. Pokud se tentokrát rozhodnete, že chcete balíček přivézt jinam, zadáte novou doručovací adresu i výdejní místo.

 


Kurýr vám balíček předá do ruky, ale nemusí vám ho nosit do bytu

Abychom si byli jisti, že se k vám balíček dostane, kurýr si od toho, komu balíček předá, vyžádá podpis. Předá ho vám nebo vašemu blízkému do rukou, a pokud je máte plné, položí vám balíček za první uzamykatelné dveře. Kurýr není povinen vám balíček stěhovat na konkrétní místo. Vždy ho však můžete zkusit pěkně poprosit.

 

 

Informace o balíčku


Vše důležité ohledně vašeho balíčku se dozvíte z našeho e-mailu a SMSky

Nechceme vás rušit telefonátem, napsaná informace je jistější. Možná vás tu a tam nějaký kurýr překvapí, když vám sám zavolá, ale jeho povinnost to není.

 


E-shopy mohou nabízet až 3 naše služby. A každá umí něco jiného

DPD Private
Den předem i v den doručení vám pošleme SMS a e-mail s přístupem do naší webové aplikace DPD Kurýr, kde získáte nad svým balíčkem absolutní kontrolu.

DPD ParcelShop
Váš balíček na vás počká v jednom z našich výdejních míst Pickup. Jakmile si zvolíte tento způsob dopravy v e-shopu, budeme vás o balíčku průběžně informovat.

DPD CLASSIC
Klasické doručení, před kterým vám bohužel SMS ani e-mail nepřijde. Pro e-shopy sice není ideální, ale stále se najdou takové, které tuto službu využívají.

 


Je lepší kontaktní údaje dvakrát zkontrolovat, než balíček pozdě honit

Moc rádi vám napíšeme něco pěkného. Třeba, že už je váš balíček na cestě. Potřebujeme k tomu však správné telefonní číslo a e-mail, které vyplňujete už při nákupu v e-shopu.

 


SMSkou to začíná, ale vaší adresou to končí

Na hru na schovávanou nás moc neužije. Za to, když najdeme vaši adresu na mapě a vaše jméno na zvonku, máme náramnou radost.

Mimochodem, pokud bydlíte v místě, které není legrace najít, dejte o tom prosím předem vědět kurýrovi. V naší webové aplikaci DPD Kurýr mu můžete poslat zprávu.

 


Máte na jazyku něco důležitého, co by měl kurýr vědět?

Není problém. Jeho telefonní číslo najdete po vstupu do webové aplikace DPD Kurýr nebo vám ho řekneme na naší lince 225 373 373, každý pracovní den od 7:00 do 18:00.

 


Nepotřebujeme křišťálovou kouli. Stačí nám číslo vašeho balíčku

Zajímá-li vás, jak se daří vaší objednávce na cestě k vám, připravte si její číslo. Má 14 cifer a zjistíte ho buď od e-shopu, nebo z SMSky a e-mailu, který vám posíláme při doručování přes službu DPD Private a DPD ParcelShop.

 

 

Platební možnosti


Dobírku můžete zaplatit platební kartou, pokud s tím e-shop souhlasí

Všichni naši kurýři mají v autě terminál pro platební kartu. Ne vždy ho však mohou využít, protože platit kartou u nás můžete pouze v případě, že to povolí e-shop.

Lidi jsou jen lidi a náhoda je... Zkrátka někdy může nastat situace, že kurýr platební terminál mít nebude. Mohl se mu porouchat nebo se jedná o výpomocného kurýra, na kterého platební terminál nezbyl. V obou případech se vám velmi omlouváme, a pokud nebudete mít hotovost, poproste kurýra, aby přijel další den. Dejte nám o tom prosím vědět na 225 373 373 a my se postaráme, aby kurýr terminál příště měl.

 


Platíte-li dobírku hotově, připravte si pro jistotu přesnou částku

Pokud jste si v e-shopu vybrali platbu hotovostí, připravte si prosím přesnou částku, kterou máte zaplatit. Bohužel si nikdy nemůžete být jistí, zda kurýr nenechal většinu svých drobných u předchozího zákazníka. Děkujeme.

 


Pokud vám částka za dobírku nesedí, obraťte se na e-shop

E-shop, kde jste nakoupili, nám pošle informace o vašem nákupu. V nich je vedle vaší adresy také přesná částka, kterou vám kurýr naúčtuje. Pokud taková částka neodpovídá tomu, co jste si objednali, urychleně kontaktujte e-shop. Samozřejmě pokud takový balíček nebudete chtít, my ho odvezeme zpátky do e-shopu.

 

 

Reklamace


Než podepíšete převzetí balíčku, raději si ho dobře zkontrolujte

V případě, že je přepravní obal poškozený, máte plné právo balíček vrátit. Zároveň ale můžete balíček přijmout a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu.

 


Zjistili jste, že obsah balíčku je poškozený při předávání kurýrem?

Pokud jste balíček rozbalili před kurýrem a našli vadu, sepíšete s ním formulář Zápis o škodě. My se potom spojíme s plátcem přepravy (e-shopem) a reklamaci s ním vyřešíme. Je na vaší dohodě s e-shopem, pokud budete mít zájem o nové zboží nebo vrácení peněz.

 


Zjistili jste, že obsah balíčku je poškozený až potom, co kurýr odjel?

I to se bohužel může stát. Nejpozději do 2 dnů po převzetí balíčku vyplňte Zápis o škodě nebo dejte e-shopu vědět, aby Zápis o škodě konkrétního zboží vyplnil za vás. Vy nebo e-shop (podle toho, kdo Zápis o škodě vyplnil) najdete následně ve svojí poště e-mail s potvrzením a dalším postupem, jak reklamaci uplatnit. O to se vždy stará plátce přepravy (e-shop). Je potom na vaší dohodě s e-shopem, pokud budete mít zájem o nové zboží nebo vrácení peněz.

 

 

 

Mít vlastní balíček pod kontrolou znamená:

 

1. Balíček je váš. A proto nad ním u nás máte absolutní kontrolu

Stačí se přihlásit do DPD Kurýra a budete mít před sebou všechny informace o balíčku i možnosti, jak si přizpůsobit doručení. Na mapě uvidíte, jak se kurýr blíží, a kolik adres mu zbývá, než k vám dorazí. Ve větších městech si můžete den dopředu vybrat dobu, kdy na kurýra budete mít čas.

Ještě v den doručení si také můžete přidat záložní adresu. Pokud přesměrujete balíček na vzdálenější adresu, přivezeme vám ho další pracovní den.

2. Víme, že váš čas je drahý. A proto doručujeme na hodinu přesně

Všechno to začne tím, že si objednáte trošku radosti na internetu. E-shop vám ji zabalí do balíčku a předá do našich rukou. My vám ho přivezeme do druhého pracovního dne od vyzvednutí v e-shopu.

V den doručení vám dáme vědět jednohodinové rozmezí, kdy kurýra čekat. Pokud vás nezastihneme na první pokus, nic se neděje. Balíček se vám pokusíme doručit ještě dvakrát.

3. Rosteme, a tak jsme vám na dosah


Už v e-shopu si můžete vybrat výdejní místo, kde si (třeba cestou domů z práce) balíček vyzvednete. V ČR dnes najdete přes 100 výdejních míst DPD, tzv. Pickupy a další stále přibývají.

Svůj balíček si tam můžete vyzvednout většinou 7 dní v týdnu. Pokud máte na pilno, balíček na vás počká až 7 dní.

Do výdejního místa můžete také přesměrovat balíček v DPD Kurýrovi.

4. Tvoříme kolem sebe svět, v jakém chceme žít

Víme, že i auto plné radosti zatěžuje životní prostředí oxidem uhličitým. Proto v rámci našeho programu DrivingChange™ pečujeme o přírodu, přicházíme s ekologickými způsoby doručování ve městech a věnujeme se i inovacím a dobročinnosti. Více o našem programu.

Doma už léta podporujeme neziskové organizace Světluška a Arkadie. Pomáháme jim s přepravou a každý rok pro ně pořádáme sbírky.

5. Bereme karty, pokud s tím souhlasí e-shop, kde jste nakoupili. Úsměvy bereme vždycky

Každý náš kurýr má v kapse terminál pro platební karty. Dobírku můžete zaplatit kartou nejen u něj, ale i v několika výdejních místech Pickup, která se nacházejí na našich depech.

6. Kdyby cokoli, můžete se na nás obrátit


Na lince 225 373 373 a e-mailu info@dpd.cz nás zastihnete každý pracovní den od 7:00 do 18:00.





E-mail:
Heslo:
 
  Registrovat se
AKČNÍ NABÍDKA
Primigi 96912 gusta

1399

membrána Gore tex



Cena: 910,- Kč
Běžná cena: 1 399,- Kč
DPK K51012/N-3PR růžová květ

865

Kožený sandál - certifikát Žirafa



Cena: 476,- Kč
Běžná cena: 865,- Kč

Reklama

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím