Související informace :
Poučení o právu na odstoupení od smlouvy a formuláře na vrácení a výměnu zboží
Vracení zboží a výměna obuvi
Obsah :
Požadavek na zaslání zpětného kódu
Formulář (zaslání zpět, vrácení v prodejně) Odstoupení do smlouvy pdf
Souhrnná tabulka služeb, nákladů a termínů
Vyloučení z vracení nebo výměny zboží
=========================================================================
Výhodné vrácení zboží Zásilkovnou
Zažádejte si o vratný kód Zásilkovny emailem ZDE a zašlete nevyhovující zboží levně zpět prodejci.
V žádosti uveďte základní údaje pro vyřízení (výdejní místo, kam zaslat zboží, číslo objednávky, zboží které vracíte, které požadujete, velikosti, jméno apod.). Ceník a podmínky naleznete na této stránce.
Výměna a vrácení zboží s použitím vratného kódu / štítku dopravce | ||||
Cena vrácené obuvi | Poštovné k nám / vrácení s kódem | Cena zaslaného zboží / cena obuvi k výměně | Poštovné od nás | Popis služby |
Obuv do 600 Kč a ostatní zboží |
49 Kč | libovolná | dle ceníku MTG | vrácení zboží / obuvi a případný nákup jiného zboží / obuvi |
Obuv nad 600 Kč | 49 Kč | do 600 Kč | dle ceníku MTG | vrácení obuvi a případný nákup jiné obuvi nebo zboží |
49 Kč | -- | -- | vrácení obuvi | |
zdarma | nad 600 Kč | zdarma | výměna obuvi (obuv za obuv) |
|
Neoprávněné použití vratného kódu | Poštovné bude účtováno dle ceníku dopravce. Hradí odesílatel / zákazník. |
Ceník dopravce. Zásilkovna domů : 109 Kč |
||
Oprávněnost použití kódu a uvedené ceny jsou stanoveny Obch. podmínkami. | ||||
Platné pouze pro jedno zpětné zaslání zboží zaslaného eshopem. Neplatné pro jiná zaslání. | ||||
Reklamace, použité zboží, po termínu apod. Zasílá zákazník svým dopravcem na své náklady. | ||||
Zneužití kódu bude zpoplatněno dle ceníku dopravce. | ||||
Nelze zpětně nárokovat proplacení nevyužitých služeb. | ||||
Vyhrazujeme si právo nepřiznat zvýhodněné sazby zákazníkům zneužívajících naše služby nebo nás veřejně poškozuje. | ||||
Nevyzvednutí je zpoplatněno dle ceníku dopravce + náklady za zpracování. |
=========================================================================
Do každého svého balíku, který k nám zasíláte, vždy přiložte průvodní dopis, nebo vyplněný formulář (Odstoupení od smlouvy X, Výměny zboží X, Reklamační protokol X, kopii nebo originál účtenky/faktury s průvodním dopisem) s nutnými informacemi pro zpracování vašeho požadavku. Pro komunikaci s námi upřednostňujte emaily X.
Průvodní dopis musí obsahovat zejména tyto náležitosti : váš požadavek, informace o zboží, objednávce a zákazníkovi, číslo účtu pro vrácení peněz. Nebude-li v balíku obsažen, nemůže být zásilka zpracována.
=========================================================================
Vrácení zboží (A/) a výměna obuvi (B/)
Většinu zboží můžete po vyzkoušení vrátit a nezávisle na tom si objednat jiné zboží provedením nové objednávky v eshopu. U obuvi nabízíme výměnu (botu za botu) v jednom účetním kroku se zvýhodněnými službami. Zboží lze vrátit prostřednictvím Zásilkovny s naším kódem. Podmínky, ceny a postup jsou uvedeny níže v textu.
Všechny možné alternativy nemusí být uvededeny a zohledněny. Nelze si nárokovat výhody, které obcházejí podmínky zde uváděné nebo svým vlastním způsobem vykládané. Vyhrazujeme si právo nepřiznat výhody, na které nemá zákazník právní či morální nárok (zákazník nesmí mít u nás dluh a musí mít kladné hodnocení), a změnit podmínky nenárokových služeb. Při nesrovnalostech vás o oprávněnosti nároku budeme informovat.
Poštovné účtujeme a refundujeme podle hodnoty zboží, které si zákazník objedná nebo ponechá, a bude přepočteno při každé dodatečné změně. Zákazníkovi nehradíme jeho náklady spojené s vrácením zboží, ani zvolené doběrečné v objednávce. Vznikl-li vám nárok, proplatíme pouze nejlevnější dopravu.
=========================================================================
A/ Způsoby vracení zboží
Všeobecné podmínky, postup vracení zboží a ceník (C/, D/, E/, F/) zde.
A1/ Zboží zašlete s našim kódem smluvní dopravou prostřednictvím Zásilkovny. Kód pro vrácení : 97139874
A2/ Zboží zakoupené v prodejně nebo v eshopu zašlete na své náklady a vámi vybraným dopravcem na naši adresu (bez dobírky).
A3/ Zboží můžete vrátit osobně v naší prodejně. Podmínkou pro přijetí zboží je předložení dvou stejnopisů formuláře X a splnění Všeobecných podmínek popsaných výše. Vrácení eshop zpracuje, vyúčtuje a bezhotovostně vyplatí. Částka může být ponížena o námi vynaložené náklady a zaplacené poštovné.
Zboží nelze v prodejně vyměnit za jiné, ani nebude v prodejně vyplaceno v hotovosti. Nové zboží můžete v prodejně zakoupit nezávisle na vrácení. Nesouhlasíte-li s touto formou předání, můžete zboží zaslat vámi vybraným dopravcem na naši adresu s průvodním dopisem.(A2) FORMULAR
=========================================================================
B/ Výměna obuvi našim smluvním dopravcem
Všeobecné podmínky, postup výměny obuvi a ceník (C/, D/, E/, F/) zde.
B1/ Výměna obuvi (s našim kódem pro podání u Zásilkovny) = nahrazení obuvi za obuv v jednom účetním kroku a fyzickém zpracování bez nutnosti vytváření nové objednávky. Platí pouze pro jednu výměnu. Výměny obuvi zakoupené v eshopu v prodejně neprovádíme - možné je pouze vrácení viz A3/
Kód pro vrácení : 97139874
B2/ Postup výměny obuvi :
Zašlete nám předem email s požadavkem na výměnu obuvi obsahující tyto náležitosti : číslo objednávky, název vrácené a nové obuvi s požadovanou velikostí kvůli rezervaci. Nevytvářejte novou objednávku - pozbudete výhod výměny obuvi.
Zažádejte si o kód Zásilkovny, chcete-li využít smluvní dopravu (telefonicky vám nebude sdělen). Sdělte nám vybranou pobočku Zásilkovny, kam balík s vyměněnou obuví odeslat.
Jakmile bude vaše zboží doručeno. Provedeme výměnu, vyčíslíme případný nedoplatek za obuv a dopravu a zašleme emailem podklady pro jeho úhradu.
Po zaplacení nedoplatku obuv odešleme na výdejní místo Zásilkovny dle vašeho výběru. Případný přeplatek vyplácíme do 14 dnů na účet nebo kartu.
B3/ Cena dopravy
Cena dopravy k nám i k vám je stanovena hodnotou obuvi vrácené, nebo nově zakoupené/vyměněné a hodnotou zboží, které si ponecháte, za splnění podmínek. Viz tabulka (F/) X
Příklady :
Doprava zdarma k nám i k vám
První výměna obuvi stejného druhu a počtu (bota za botu).
Cena jednoho páru na výměnu převyšuje 600Kč.
Nová obuv musí být v ceně stejné nebo vyšší než vrácená.
Poplatek za zaslání k nám 49Kč + doprava k vám dle ceníku MTG
Nová obuv je levnější než vrácená.
Obuv k výměně je v hodnotě do 600Kč.
Nejsou dodrženy podmínky pro dopravu zdarma. Viz tabulka.
Doběrečné na vyžádání je zpoplatněno 30Kč
=========================================================================
C/ Všeobecné podmínky pro vracení a výměny :
Vrácení zboží u nás zakoupeného je možná do 14 dnů od jeho doručení nebo nákupu v prodejně s účtenkou. Čitelná, nepoškozená, úplná s neodstřiženým bonusovým kupónem.
Přijmeme pouze zboží v původním bezvadném stavu. Nenošené, nepouživané, nepoškozené, čisté, neprané, bez aplikované chemie nebo jiných vlivů, kompletní, s příslušenstvím, v originální, neponičené (nepoškozené) krabici / obalu. Zboží může být pouze odzkoušeno. Obuv neobouvejte naboso, ale vždy v čistých ponožkách!
Příjmeme pouze zásilky adresované na naši adresu. Zásilky zaslané na výdejní místo, nebo s dobírkou nebudou vyzvednuty ani přijaty.
Doběrečné i poštovné k nám si hradí nakupující. Netýká se výměn a vratek s naším kódem dle podmínek zde uvedených do hmotnosti balíku 5kg.
Neoprávněné využití našeho kódu u smluvní dopravy bude zpoplatněno dle ceníku Zásilkovny X.
Cena poštovného se určuje podle hodnoty zakoupeného zboží. Vrácením zboží bude cena poštovného přepočítána a doúčtována podle hodnoty zboží, které si zákazník ponechá (viz ceník X).
Máte-li nárok na úhradu poštovného, hradíme nejlevnější dopravu bez doběrečného z našeho ceníku poštovného, nebo ceníku dopravce X.
Zákazník nese náklady za odstoupení od smlouvy a je povinen uhradit náklady spojené s navrácením zboží.
Nevyzvednutí balíku se považuje za porušení Kupní smlouvy, za které požadujeme úhradu všech našich vynaložených nákladů s přípravou a zasláním spojené.
Částku za vrácené zboží, poníženou o přepočítané poštovné X, vyplatíme pouze bezhotovostně do 14 dnů na váš účet nebo kartu od přijetí vašeho zboží. Pokud proběhla platba kartou v eshopu (nikoli platba u kurýra nebo na poště), bude částka na kartu vrácena. (vyplácíme do 14 dnů od převzetí zboží, následný převod na kartu je bankou proveden do 5 dnů).
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
D/ Společný postup pro vracení a výměny :
Zboží / obuv pečlivě zabalte, abyste nepoškodili originální balení nebo zboží. Přiložte průvodní dopis X nebo vyplněný formulář X a podejte u svého dopravce.
Uschovejte si podací číslo zásilky, abyste ji mohli trasovat a případně podat reklamaci. Zboží je do doby doručení na naši adresu ve vašem vlastnictví.
Pro využití naší smluvní dopravy Zásilkovnou musíte na její pobočce nahlásit kód, který si u nás předem vyžádejte emailem. Podání bude zdarma. Poštovné vám bude doúčtováno dle podmínek z ceny vráceného zboží. Sdělte nám vybranou pobočku Zásilkovny, kam balík s vyměněnou obuví odeslat, číslo objednávky, název vrácené a nové obuvi s požadovanou velikostí kvůli rezervaci. Nevytvářejte novou objednávku.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
E/ Vrácení nebo výměnu nelze uskutečnit :
Případné neumožnění výměny nevylučuje možnost vrácení zboží a nákup nového po fin. vypořádání případných dluhů nebo nedoplatnků. Není-li možné ani vrácení, bude zboží odesláno na vaše náklady zpět (dle ceníku dopravce). Vyhrazujeme si právo neprovést výměnu nebo nepřiznat slevu nebo jiný bonus, na které není právní nárok.
Zboží bylo zakoupeno v jiném eshopu/prodejně nebo bylo zasláno na jinou adresu či výdejní místo.
Zboží bylo zasláno nošené, používané, špinavé, poškozené, prané, s aplikovanou chemií nebo vystaveno nepříznivým vlivům, nekompletní, bez příslušenství, v neoriginální, znečištěné anebo poškozené krabici / obalu. Vadné zboží podejte jako reklamaci X
Zboží od jehož nákupu uběhlo více než 14 dnů nebo nesplňuje jinou z podmínek pro vrácení.
Nebyla dodána účtenka nebo nebyla čitelná, nepoškozená, úplná s neodstřiženým bonusovým kupónem.
Nemáme-li informace nutné pro zpracování = průvodní dopis nebo formulář nebyl v balíku přiložen ani zaslán emailem (nemusel být případně dohledán). Zákazník nereaguje na emailové výzvy. + další jiné zde neuvedené.
E1/ Nakupujete-li mimo náš eshop detske-boticky.cz, řídíte se podmínkami nákupní galerie (Heuréka, Mall), ve které jste provedli objednávku, a využíváte pouze jejich nabízené služby, které uvádějí na svých webových stránkách. Pro bližší informace musíte kontaktovat přímo tyto společnosti.
Nejste oprávněni k použití našeho kódu a využití naší smluvní dopravy Zásilkovnou. Její neoprávněné využití bude zpoplatněno dle ceníku Zásilkovny X.
E2/ Zboží zakoupené v eshopu nelze v naší prodejně vyměnit, ale pouze vrátit. Viz A3/ FORMULAR
=========================================================================
Ceník poštovného MTG pro odesílání objednávek z eshopu : https://www.detske-boticky.cz/dopravne-postovne/
F2/ Ceníky dopravců Ceník pro ČR platný k datu 14.01.2024 pro balíky do 5kg a jednu stranu max.50cm (aktuální ceník naleznete na stránkách dopravce).
Zásilkovna : https://files.packeta.com/web/files/Kompletni_cenik_sluzeb.pdf
Výtah z ceníku 2024 (aktuální ceny stanovuje dopravce) :
Poštovné na výdejní místo : 64 Kč + DPH
Poštovné na adresu : 89 Kč + DPH
Doběrečné : 17 Kč + DPH
Pojištění zásilky : dle její hodnoty
Česká pošta : https://www.ceskaposta.cz/ke-stazeni/cenik-sluzeb-ceske-posty
GLS : https://e-balik.cz/ceny
F3/ Ceník úhrad MTG Ceník týkající se výměn, vrácení, nevyzvednutí, poškození apod. pro ČR do 5kg a jednu stranu max.50cm.
Smluvní doprava Zásilkovnou pro vrácení/výměnu na naší adresu s použitím kódu : 49 Kč
Neoprávněné použití kódu Zásilkovny : 109 Kč
Balné a zpracování : 35 Kč
Doběrečné : 30 Kč (dle dopravce)
Poštovné s doběrečným pro všechny dopravce (nevyzvednutí balíku) 119 Kč + balné a zpracování 35 Kč = 154 Kč
Poškozený originální obal zboží : 90 Kč
Vrácení zboží s kódem : tato služba je vždy zpoplatněna. Částka vám bude odečtena z ceny vráceného zboží.
Výměna obuvi s kódem : tato služba je zdarma pouze pro obuv, jejíž cena převyšuje 600Kč. Viz tabulka.
=========================================================================
Objednávka, která se k nám vrátila z důvodu jejího nevyzvednutí. Ceník úhrad viz bod F3/.
G1/ Neúmyslné :
Opětovně lze zboží zaslat po jeho úhradě a zaplacení obou poštovných předem (vyžádejte si podklady k platbě).
Nežádáte-li zaslané zboží, prosíme o úhradu vynaložených nákladů se zasláním.
G2/ Záměrné :
Pokud jste zásilku úmyslně nevyzvedli nebo vaší vinou nemohla být doručena, požadujeme náhradu vynaložených nákladů za marné zaslání. Nepřevzetím byla porušena uzavřená Kupní smlouva a náklady mohou být vymáhány dle Občanského zákoníku. Částka za marné zaslání bude uvedena v zaslaném emailu, která se skládá z platby za zaslání, doběrečného a nutné manipulace, balného a náklady za navrácení do původního stavu.
Za zaslání balíku a jeho přípravu jsme vynaložili nemalé prostředky a je slušnost z vaší strany dluh uhradit. Vyzýváme vás, abyste dostáli svým závazkům vůči nám. Nic okolo vás se neodehrává zadarmo a i nevyužitá služba se musí zaplatit. Děkujeme, že situaci chápete a pohledávku uhradíte.
=========================================================================
H1/ Obal : Při vracení zboží požadujeme vrátit nepoškozený originální obal (krabici). Bude-li mechanicky či jinak poničen nebo ušpiněn (polepy, popsáním, vázáním apod), budeme vám účtovat cenu za nový obal 90Kč. Zboží vždy pečlivě zabalte do vhodného obalu, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození ani poničení originálního obalu. Zasláním náhradního originálního obalu se štítkem s EAN kódem k souvisejícímu zboží vám bude zaplacená částka za obal refundována na účet.
H2/ Zboží : Vrácené zboží musí být v původním bezvadném stavu a nepoužívané. Nenošené, nepouživané, nepoškozené, čisté, neprané, bez aplikované chemie nebo jiných vlivů, kompletní, s příslušenstvím, v originální, neponičené (nepoškozené) krabici / obalu. Zboží může být pouze odzkoušeno.
V opačném případě nebude zboží přijato. Případně bude odečtena částka za uvedení zboží do bezvadného stavu. Zboží po vybalení je možno pouze vyzkoušet. Vrácení poškozeného nebo neúplného zboží bude zpoplatněno dle ceníku dopravce.
X - odpovídající odkazy s bližšími informacemi jsou uvedeny v úvodu této stránky.
-MTG-01/24-
Skoč na navigaci
Copyright © 2009 Dětské botičky - MTG
Tvorba www stránek MACHIN.cz,
webhosting HOSTSERVIS.cz,
Nastavení cookies