Nacházíte se na: Úvodní strana » Dopravné, poštovné

Dopravné, poštovné

Doporučujeme si v případě nejasností pročíst naše obchodní podmínky a podmínky prodeje

TIP : cena dopravy pro Slovenskou republiku a zahraničí "Dopravné na Slovensko"

TIP : sledujte pohyb svého balíčku "Sledování zásilek"

TIP : zvýhodněné poštovné pro nutnou výměnu "Výměna, vrácení"

TIP : zákonné všeobecné podmínky platné v ČR pro prodej prostřednictvím eshopu "Všeobecné obchodní podmínky"

TIP : co je Zásilkovna? Základní info o službě

 

 

 

 

Dopravci pro Českou republiku

Za případné prodlení doručení neneseme odpovědnost. Svou zásilku aktivně sledujte podle doručeného trasovacího čísla od dopravce. Upřesnění dodání si domluvte s kurýrem osobně.

 

   Doručení do provozovny dle vlastního výběru.

 

     KURÝR - Doručení na adresu

 

   KURÝR      Doručení na adresu následující pracovní den. Výběr kurýrního dopravce zprostředkovává Zásilkovna. V případě nedoručení bude zásilka uložena na nejbližším výdejním místě Zásilkovny - konkrétní informaci o zásilce obdržíte emailem, nebo si ji můžete vyhledat podle trasovacího čísla, které vám bylo zasláno dopravcem.  Pouze na vyžádání

 

 

Služby České pošty:

   Balíkovna - Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením u smluvních partnerů nebo na vybraných pobočkách České pošty.

   Balík Do ruky - Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu.

   Balík Na poštu - Doručení balíku na vybranou poštu.

 

 

 


 

Způsoby úhrady zboží

Dobírkou s úhradou při předání zásilky.

Zboží je možné zaplatit převodem na účet před jeho odesláním.

 


 

Tuzemská doprava (Ceník poštovních služeb od 12.10.2021)

Směrodatná je cena uvedená v košíku objednávky. Změny vyhrazeny.

Ceník pro standardní zásilky do 5kg a splnění podmínek přepravce.

„Akce od stanovené hodnoty nákupu“ stanovený limit: 1200Kč. Aktuálně platná pro celoroční dětskou obuv, školní a studentské batohy.

 

Česká pošta    Doprava Doběrečné +30Kč

Doprava
Doběrečné +0Kč
nákup od (Kč) nákup do (Kč) Balík Do ruky platba předem Balík Do ruky dobírka   Balík Do Balíkovny platba předem Balík Do Balíkovny  dobírka
0 599 69 99   45 45
600 1199 39 69   29 29
1200 1999 0 30   0 0
2000 a více 0 0   0 0
Akce od stanovené výše
0 0   0 0
             
             
GLS kurýr
   Doprava Doběrečné +30Kč



nákup od nákup do kurýr platba předem kurýr dobírka      
0 599 69 99      
600 1199 39 69      
1200 1999 0 30      
2000 a více 0 0      
             
Zásilkovna    Doprava Doběrečné +10Kč



nákup od nákup do Zásilkovna platba předem Zásilkovna dobírka      
0 599 49 59      
600 1199 29 39      
1200 a více 0 0      

 

 

Aktuální cena poštovného je vždy uvedena v košíku. Nezaručujeme správnost zobrazení ikony "Doprava zdarma".

Vrácením zboží bude cena poštovného přepočítána podle hodnoty zboží, které si  zákazník ponechá.


 

  • Za dobírku je nutno platit v hotovosti.

  • Ceník je platný pro první zaslání objednávky a případnou jednu výměnu (pouze) obuvi. Jiná zaslání budou účtována dle ceníku dopravce. 

  • Ceník je platný pro zásilky do 5kg nebo velikost S. Těžší a větší balíky budou zpoplatněny s přírážkou dle ceníku ČP (rozdíl částky mezi cenou poštovného do 5kg a částkou za poštovné pro hmotnost odesílané zásilky). Příplatek bude účtován i v případě, že zásilka splňuje podmínky na dopravu zdarma. Týká se i výměn zdarma. 

  • Není možné zaslat zboží jinou než nabízenou službou (např. Doporučený balík, Cenný balík, dopis apod.)

  • Zboží s dobírkou standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne.

  • Objednávka obdržena po 12hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den. 

  • Objednávky přijaté o víkendech a svátcích budou odeslány v nejbližším pracovním dnu. 

  • U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.

  • Termín doručení negarantujeme, předpokládaný termín doručení je zpravidla druhý pracovní den od odeslání. Za včasnost a kvalitu doručení odpovídá dopravce. 

     

    Zaslání do "boxů" je možné pouze při platbě předem.

 


 

Osobní odběr v naší prodejně

Max. 3 produkty - ZDARMA

Zboží je připraveno k vyzvednutí po obdržení výzvy k vyzvednutí emailem.

 


 

Reklamace poškozené zásilky

  • Úplnost a stav zboží si zkontrolujte ihned při převzetí od zásilkové služby.

  • Poškození zboží musí být reklamováno do dvou pracovních dnů.

  • Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

  • Aby mohla být uplatněna reklamace na poškozené zboží, musí být sepsán s řidičem „Zápis o poškození v dopravě“ jinak je poškození nereklamovatelné.

Skoč na navigaci








Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím