Nacházíte se na: Úvodní strana » Dopravné, poštovné

Dopravné, poštovné

Doporučujeme si v případě nejasností pročíst naše obchodní podmínky a podmínky prodeje

TIP : cena dopravy pro Slovenskou republiku a zahraničí "Dopravné na Slovensko"

TIP : sledujte pohyb svého balíčku "Sledování zásilek"

TIP : zvýhodněné poštovné pro nutnou výměnu "Výměna, vrácení"

TIP : zákonné všeobecné podmínky platné v ČR pro prodej prostřednictvím eshopu "Všeobecné obchodní podmínky"

TIP : co je Zásilkovna? Základní info o službě

 

 

 

 

Dopravci pro Českou republiku

Za případné prodlení doručení neneseme odpovědnost. Svou zásilku aktivně sledujte podle doručeného trasovacího čísla od dopravce. Upřesnění dodání si domluvte s kurýrem osobně.

 

   Doručení do pobočky Zásilkovny dle vlastního výběru.

 

        KURÝR - Doručení na vámi zadanou adresu

 

    Zásilkovna domů - doručení Zásilkovnou na vámi zadanou adresu adresu

 

 

Služby České pošty:

   Balíkovna - Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením u smluvních partnerů nebo na vybraných pobočkách České pošty.

   Balík Do ruky - Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu.

   Balík Na poštu - Doručení balíku na vybranou poštu.

 

 

 


 

Způsoby úhrady zboží

Platební kartou po dokončení objednávky.

Platba předem, zboží je možné zaplatit převodem na účet před jeho odesláním.

Dobírkou s úhradou při předání zásilky.

 


 

Tuzemská doprava (Ceník poštovních služeb od 18.11.2021)

 

Směrodatná je cena uvedená v košíku objednávky. Změny vyhrazeny. Nezaručujeme správnost zobrazení ikony "Doprava zdarma".

Ceník pro standardní zásilky do 5kg a splnění podmínek přepravce.

Objednávky/zásilky nelze uhradit platební kartou.

„Akce od stanovené hodnoty nákupu“ : aktuálně je nastaven limit na 1200Kč pro vybrané kategorie

 

 

Česká pošta Balík do ruky / Balík na poštu         Česká pošta Balíkovna  
    Doprava Doběrečné

Doprava Doběrečné
nákup od (Kč) nákup do (Kč) Balík Do ruky platba předem Balík Do ruky dobírka   ČP Balíkovna platba předem ČP Balíkovna  dobírka
0 599 89 99   39 29
600 1199 59 69   19 19
1200 1999 0 30   0 0
2000 a více 0 0   0 0
Akce od stanovené hodnoty nákupu
0 0   0 0
             
             
Kurýr GLS            
    Doprava Doběrečné



nákup od nákup do kurýr platba předem kurýr dobírka      
0 599 69 99      
600 1199 39 69      
1200 1999 0 30      
2000 a více 0 0      
Akce od stanovené hodnoty nákupu
0 0      
             
             
Zásilkovna výdejní místo, box         Zásilkovna domů  
    Doprava Doběrečné +10Kč
Doprava Doběrečné +30Kč
nákup od nákup do Zásilkovna platba předem Zásilkovna dobírka   Zásilkovna platba předem Zásilkovna dobírka
0 599 49 59   69 99
600 1199 29 39   39 69
1200 a více 0 0   0 30
Akce od stanovené hodnoty nákupu
0 0   0 0

 

 

Vrácením zboží bude cena poštovného přepočítána podle hodnoty zboží, které si  zákazník ponechá.


 


  • Ceník je platný pro první zaslání objednávky a případnou jednu výměnu obuvi v podobné hodnotě (určující jsou rozsahy cen zboží v ceníku). Jiná zaslání budou účtována dle ceníku dopravce. 

  • Ceník je platný pro zásilky do 5kg nebo velikost S. Těžší a větší balíky budou zpoplatněny s přírážkou dle ceníku ČP (rozdíl částky mezi cenou poštovného do 5kg a částkou za poštovné pro hmotnost odesílané zásilky). Příplatek bude účtován i v případě, že zásilka splňuje podmínky na dopravu zdarma. Týká se i výměn zdarma. 

  • Není možné zaslat zboží jinou než nabízenou službou (např. Doporučený balík, Cenný balík, dopis apod.)

  • Zboží s dobírkou standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne.

  • Objednávka obdržena po 12hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den. 

  • Objednávky přijaté o víkendech a svátcích budou odeslány v nejbližším pracovním dnu. 

  • U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.

  • Termín doručení negarantujeme, předpokládaný termín doručení je zpravidla druhý pracovní den od odeslání. Za včasnost a kvalitu doručení odpovídá dopravce.

     

 


 

Osobní odběr v naší prodejně

Max. 3 produkty - ZDARMA

Zboží je připraveno k vyzvednutí po obdržení výzvy k vyzvednutí emailem.

 


 

Reklamace poškozené zásilky

  • Úplnost a stav zboží si zkontrolujte ihned při převzetí od zásilkové služby.

  • Poškození zboží musí být reklamováno do dvou pracovních dnů.

  • Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

  • Aby mohla být uplatněna reklamace na poškozené zboží, musí být sepsán s řidičem „Zápis o poškození v dopravě“ jinak je poškození nereklamovatelné.

Skoč na navigaci








Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím