Jak nakupovat
Nastavení počítače :
Při výběru zboží je potřeba mít správně barevně zkalibrován monitor, aby byla zobrazena správná barevnost produktu. Je zapotřebí si uvědomit, že používáme digitální technologie, které nejsou schopny věrně zobrazit skutečnou barevnost podle reálu. Zejména laciné zobrazovače nemusí zobrazovat barvy správně. Dochází tak občas k omylům při výběru zboží.
Nastavíte-li si ve svém počítači neúměrně vysokou ochranu, nebude možná vzájemná komunikace s našim eshopem. Doporučujeme tuto ochranu snížit a povolit svému prohlížeči cookies a javascript. Pokud budou potíže přetrvávat, zvolte jiný prohlížeč či jinou verzi stávajícího.
Pokud používáte starší prohlížeč Internet explorer, lze problém s neúplným zobrazením odtranit buďto, nainstalováním novější verze IE, nebo zapnutím režimu kompatibility. Toto provedete stiskem ikony roztrženého dokumentu v poli vyhledávání (místo, kde vypisujete web adresy se vpravo vyskytují ikony lupy, ukončení a aktualizace stránky - v této řadě je i ona ikona roztrženého dokumentu). Nejjednodušší ovšem bude spouštět naše stránky např. ve Firefoxu, Chrome apod, kde problémy nebudou.
Objednávku je také možné zaslat na naši emailovou adresu s pomocí formuláře zde. V tomto případě nebude možné akceptovat výhody, které nabízí systém registrovanému zákazníkovi. Nejste-li si jisti, rádi vám poradíme. Prosíme o zaslání bližších podrobností týkajících se problémů s objednáváním v našem eshopu. Přesnou specifikací problému jej můžeme odstranit.
Pokud po odeslání objednávky obratem neobdržíte email, zkontrolujte si, zda-li jej nemáte ve svém emailovém klientovi přesunut mezi spamy. Je také možné, že nastavením zvýšené ochrany proti spamům vám email zablokoval přímo operátor, u kterého máte založen emailový účet. Navštite tedy jeho stránky a ochranu si snižte.
Orientace v eshopu :
Zboží je přehledně rozčleněno do kategorií. V každé lze zadat parametry a seřadit obuv od nejnovější, podle ceny nebo výše slevy. Nákup správné velikosti obuvi si usnadníte, využijete-li metodu zadávání požadovaného rozměru-délky uvnitř obuvi. Číselné vyjádření velikosti není vhodný parametr pro určení odpovídající velikosti obuvi, protože obuv zpravidla neodpovídá délkou uváděným velikostním číslům. Kontrolujte pravidelně délku chodidel měřením. Předcházejte zdravotním následkům včasnou koupí vhodné obuvi. Doporučujeme zakoupit měřidlo Plus 12 a šablonu na měření chodidla z naší nabídky pro přesné měření, které je podstatné pro správný výběr obuvi.
Zboží a informace jsou přehledně roztříděny do různých kategorií. Základní kategorie jsou vždy k dispozici na hlavní straně v "záložkové" liště v horní části, nebo v levé oranžové liště. Po kliknutí na zvolenou kategorii se zobrazí zboží uvedené ve všech existujících podřízených kategoriích a současně se objeví nabídka z těchto podkategorií, jejichž procházením lze výběr položek zúžit až na úroveň nejnižší kategorie. Takto můžete snadno procházet buď všechny produkty obsažené v nadřazené kategorii, anebo se kliknutím na podkategorii dostat na užší výběr zboží dle vašeho zájmu. K dispozici máte také podrobné vyhledávání, které Vám usnadní nalezení požadovaného zboží podle jeho názvu popř. popisu. Obsah každé kategorie můžete řadit dle abecedy, ceny a výrobce (vždy buď vzestupně nebo sestupně) a současně můžete uplatnit filtr na velikost obuvi a konkrétního výrobce. Použít můžete i další dostupné filtry, které usnadňují vyhledání vašeho zboží. Každá stránka obsahuje informaci o tom, ve kterém oddělení se nacházíte a máte možnost posunu do nadřazené kategorie.
Vyhledávání obuvi podle míry vnitřního prostoru v obuvi. Jedinečný filtr, který vyhledá obuv podle námi naměřené délky uvnitř obuvi měřidlem Plus 12.
Podrobné informace o produktech :
Naší snahou je postupně naší nabídku doplňovat a rozšiřovat jednak o další zboží, jednak o další informace o jednotlivých výrobcích tak, aby zákazník měl dostatečné množství informací potřebných pro realizaci nákupu.
Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek, nebo na název položky. V detailu produktu jsou uveřejněny podrobné informace, které zahrnují popis použití, materiálové složení nebo míry apod. Míry jsou uváděny na základě našeho měření. Pro měření používáme měřidlo k tomuto účelu určené (Plus 12). Měříme vnitřní rozměr obuvi nikoli stélku. Stélky mohou být rozměrově jiné, než je délka obuvi, protože rozměr nášlapné části může být kratší. Vlastností usně je její poddajnost proto nelze změřit vnitřek obuvi zcela přesně - je možné naměřit při každém dalším měření mírně odlišný rozměr. Výrobce také pracuje s mírnou odchylkou. Proto u každého produktu počítejte s mírnou tolerancí +-2-4mm, která není pro nákup podstatná. Není v našich možnostech změřit všechny prodávané páry. Vždy měříme náhodný vzorek z uvedeného vzoru. Zákazník si může na požádání nechat konkrétní obuv nechat proměřit. Špatně zvolená délka obuvi není důvodem k reklamaci. Zboží je však možné vrátit nebo vyměnit.
Některé zboží mohlo být zkoušeno zákazníky v prodejně a může nést mírné stopy nečistot. Jinak je zboží zcela nové - nenošené. Vzhled a funkčnost jsou zachovány.
Realizace objednávky :
Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko «do košíku» v detailu produktu, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Hodnotu zboží můžete sledovat v pravém horním rohu stránky.
Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat. Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, nabízíme vám dva způsoby, jak v našem obchodě nakupovat. Pokud nejste příznivci registrací, můžete objednat i bez registrace. Pokud nechcete opakovaně vyplňovat přihlašovací údaje a chcete využívat řady současných a připravovaných funkcí a výhod našeho obchodu, které jsou z technických důvodů možné jen pro registrované zákazníky, je nutno se před odesláním objednávky přihlásit, pokud již registraci máte. Při přihlášení budete vyzvání k zadání jména a hesla. Pokud ještě nejste registrováni, můžete tak učinit a poté po přihlášení pokračovat v objednávce. Jakmile se, buď při procesu registrace, nebo při objednávce bez registrace, dostanete na stránku, kde je třeba vyplnit kontaktní údaje, proveďte to prosím s největší pozorností a včetně diakritiky (háčků a čárek) a včetně velkých písmen tak, jak je to běžné. Pokračujte na další stránku, kde budete mít možnost volby způsobu platby a dopravy. V dalším kroku zkontrolujte svoji objednávku, můžete si ji vytisknout, a je-li vše v pořádku, klikněte na Objednat, čímž objednávku odešlete do našeho systému. Poznačte si číslo objednávky pro případnou komunikaci s našimi pracovníky.
Vyřízení objednávky :
Po odeslání vaší objednávky vám přijde informativní email na vámi uvedenou emailovou adresu (jedná se o automaticky generovaný email! Dostupnost zboží a cena Vám bude následně potvrzena). Proto vyplnění emailové adresy věnujte dostatečnou pozornost. Pokud i tak potvrzeni objednávky neobdržíte, kontaktujte nás telefonicky v pracovních dnech na čísle +420 725269512 (9-14h). Objednávku je možné učinit i písemně formou dopisu. Poté je nutno vyčkat na další zpracování. Následně vám zašleme další email s informací o stavu vaši objednávky. O stavu své objednávky budete průběžně informování až do vyexpedování zásilky. Objednávky se vyřizují zpravidla v dopoledních hodinách. Pokud během 24h (všední dny) neobdržíte žádný email, prosíme, abyste nás ihned kontaktovali.
Vyplněním "Poznámky" v objednávce, může dojít ke zpoždění jejího vyřízení.
Storno objednávky :
Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat), nejpozději do doby odeslání balíku (stav objednávky přepnut na "Odesláno"). Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku řádně stornoval před jejím odesláním, bude mu zaplacená kupní cena vrácena a odeslána do 14 dnů zpět, a to bezhotovostním převodem. Pokud kupující stornuje objednávku po odeslání zásilky, je zákazník povinen balík převzít. Zboží je poté možno do 14 dnů vrátit. Vrácením však ztrácí výhody touto objednávkou získané. Navíc mu budou započítány náklady s odesláním, pokud nebyly dosud vyúčtovány. Stornování objednávky lze pouze telefonicky na čísla uvedená v Kontaktech. Storno zaslané emailem nemusí být doručeno nebo akceptováno / přečteno včas. K doručení emailu nemusí vůbec dojít. Emaily nejsou spolehlivý komunikační prostředek.
Závěr :
Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s uvedenými podmínkami nákupu v internetové prodejně Detske-boticky.cz. Smlouva se zákazníkem se uzavírá potvrzením jeho objednávky = odesláním našeho emailu s pokyny k platbě resp. o přípravě objednávky k odeslání. Informativní email o vytvoření objednávky, který je odesílán automaticky, nezakládá žádné nároky či povinnosti ani jedné ze stran.
Po odeslání objednávky vám nejdříve odešleme informativní email o uskutečněné objednávce (tento email nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží). Poté bude teprve vaše objednávka zpracována, bude-li zboží skladem, zašleme vám další email s informací o stavu vaší objednávky resp. s pokyny k provedení platby na náš účet. Vyčkejte na doručení tohoto emailu. Mimo pracovní dobu (Po–Pá 9–14h) není možné vyřizovat objednávky, kontaktovat nás ani odesílat zásilky. Objednávky poté vyřizujeme postupně. Neobdrželi-li jste ihned po odeslání objednávky informativní email, nebo jste nedostali potvrzení objednávky do 24h od provedení objednávky, je možné, že náš email je zařazen ve vašem počítači mezi spamy. Nenaleznete-li jej tam, je nutno nás kontaktovat.
· Zboží standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne.
· Objednávka obdržena po 12hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den.
· Objednávky přijaté o víkendech a svátcích bude odesláno v nejbližším pracovním dnu.
· U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.
· Objednávky primárně vyřizujeme kompletně. Není-li tato možnost, budete kontaktováni.
· Veškeré zboží je zpravidla skladem. Může být ovšem již zadáno nebo prodáno v prodejně.
Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží :
A) Zboží může být zasláno na dobírku– zásilka je zaplacena při převzetí na poště u přepážky, doručovateli nebo kurýrní službě v místě bydliště. Výhodou je okamžité zaslání zboží s doručením do jednoho až dvou dnů. Obdržíme-li vaši objednávku v průběhu dopoledne, zašleme zboží zpravidla ještě týž den s doručením zítra. Později došlé objednávky vyřizujeme následující den. Tím dojde ke zpoždění o jeden den.
Platba kartou je placená služba, kterou nezajišťujeme. Za dobírku je nutno platit v hotovosti, pokud doručovací firma sama zdarma službu nenabízí.
B) Zboží je možné platit převodem na účet předem– po převodu částky bude zboží ihned odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné, ovšem se zpožděním ovlivněným převodem peněz. Převod mezi bankami trvá jeden až dva dny. Je nutné uvádět správný variabilní symbol, aby se vaše platba dala dohledat v bankovním výpisu došlých plateb. Číslo účtu a variabilní symbol Vám zašleme emailem spolu s potvrzením objednávky do 24h (pouze v pracovní dny).
Skoč na navigaci
Copyright © 2009 Dětské botičky - MTG
Nastavení cookies