Nacházíte se na: Úvodní strana

Prodejna uzavřena / Výdejní místo pro odběr objednaného zboží

 

Prodejna je UZAVŘENA (od 1.3.2021) do odvolání z nařízení vlády. Eshop vyřizuje objednávky v běžném režimu bez omezení.

 

Vstup do prodejny je zakázán a běžný prodej zboží není možný - vydáváme pouze předem objednané zboží v eshopu ve zřízeném "Výdejním místě", kde lze zboží také vrátit, nebo po předchozí emailové domluvě vyměnit. Částka za vrácené zboží vám bude převedena na platební kartu nebo bankovní účet.

 

 

Otevírací doba výdejního místa pro osobní odběry z eshopu :

Pondělí - Pátek   14 - 18 hod (změna vyhrazena)

Soboty, neděle, svátky a Silvestr  ZAVŘENO

tel.:  608330255

 

 

Preferujte emailovou komunikaci před telefonickou, volejte pouze v naléhavých případech. Na naprostou většinu svých dotazů naleznete odpovědi (bez čekání) na našich stránkách :

Podmínky prodeje

Články, rady

Vybíráme, měříme

 

 

  • Konkrétní datum otevření prodejny neznáme a žádným způsobem vám ho proto nesdělíme. Tato informace bude aktuálně zveřejněna v médiích nebo na těchto stránkách : KONTAKTY a provozní doba.

     

  • Zboží je připraveno k odběru, jakmile obdržíte emailem zprávu. Vychystání není okamžité, ale provádí se postupně podle pořadí přišlých objednávek. Nevyžadujte předčasný odběr, dokud není zboží pro vás připraveno.

     

  • Obuv na telefonický dotaz neproměřujeme.Tuto informaci naleznete u každého produktu v eshopu. Šíři obuvi nejde změřit - subjektivně můžeme doporučit obuv dle zkušeností.

     

  • Dostupnost zboží vám bude sdělena emailem po vytvoření a následném zpracování objednávky během dne. Vyčkejte na naši odpověď (urgujte, nedobdržíte-li odpověď do 24h. Potvrzení o přijetí objednávky obdržíte ihned). V objednávce můžete sdělit svůj dotaz.

     

  • Nemáme zřízenu online poradenskou linku. Na našich stránkách najdete obsáhlejší a přesnější odpovědi na své dotazy, než jsme vám schopni sdělit telefonicky. Pokud máte  dotaz, vepište ho prioritně do své objednávky (rychlejší varianta) nebo zašlete na email, na který odpovíme do 24h (v pracovní dny).

  • Využijte přiložený poštovní štítek vložený v zásilce pro snadné vrácení nebo výměnu zboží Českou poštou nebo z poboček Zásilkovny. Štítek vám na vyžádání vydáme také ve Výdejním místě.

  • Zboží v prodejně je možné zaplatit nejlépe platební kartou, nebo hotově a nebo zaplatit předem převodem na účet.

  • Reklamace lze vyzvednout po otevření prodejny. Podání reklamací (info) je možné pouze zasláním na naši adresu : KONTAKTY

 

Podmínky prodeje se mohou změnit.

 

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím