Výměna, vracení zboží

TIP : postup při vyřizování reklamace "Reklamační řád"

TIP : postup při zrušení kupní smlouvy "Odstoupení od smlouvy"

TIP : formulář určený pro vrácení zboží

TIP : odkaz na Obchodní podmínky

 

 

 

Výměna a vrácení zboží - dotovaná poštovní služba :

Pro vrácení nebo výměnu zboží je možné využít Zásilkovnu. Potřebný kód naleznete na lístku v zásilce, v našem posledním emailu nebo si jej vyžádejte na emailu detskeboticky@gmail.com. Telefonicky vám nebude sdělen. Zboží nám můžete vrátit na své náklady také vámi vybraným dopravcem s doručením na naší adresu.

 

Vrácení : tato služba je zpoplatněna (Zásilkovna 49Kč). Částka vám bude odečtena z ceny vráceného zboží. (Přiložte nebo zašlete číslo účtu. Pokud proběhla platba kartou v eshopu (nikoli platba u kurýra nebo na poště), bude částka na kartu vrácena do 5 dnů od převzetí zboží).

Výměna : tato služba je zdarma pouze pro obuv, jejíž cena převyšuje 500Kč. (Přiložte nebo zašlete vzor obuvi na výměnu).

Výměna musí být ve stejném počtu a v podobné finanční hodnotě! Není možná vrátit např. 5 párů obuvi a nechat si zaslat 1 plátěnky jako "výměnu"! 

Postup Zásilkovna : Zboží pečlivě zabalte, přiložte průvodní dopis nebo vyplněný formulář. Na odběrném místě nahlašte náš kód. Podání bude zdarma.


TIP : Doporučujeme si poznamenat/uschovat podací číslo zásilky, abyste mohli sledovat její cestu a datum doručení na naši adresu. Jedině s tímto číslem je možné podat případnou reklamaci dopravci.

 

 

Průvodní dopis obsahuje informace o zboží, objednávce a zákazníkovi (totožné informace požadované ve "Formuláři o odstoupení od smlouvy"). Tento dopis nebo "formulář" vložte do krabice se zbožím.

 


 

Výměna obuvi

 

  • Do 14 dnů od doručení

  • Pouze nenošené, nepoškozené, kompletní, s příslušenstvím, v originální krabici

  • Emailem si rezervujte obuv na výměnu

  • Přiložte do balíku průvodní dopis nebo vyplněný formulář

  • Nehradíme náklady na zaslání k nám – netýká se našeho štítku (viz přiložený návod v zásilce)

  • Úhrada za zaslání se řídí ceníkem dopravy – dle podmínek může být i zdarma (pouze pro jednu výměnu). Poštovné se odvíjí od výše ceny zboží, které zákazník zakoupí.(určující jsou rozsahy cen zboží v ceníku)

  • Rozdíl ceny zboží uhradíte předem na účet, přeplatek na účet zašleme do 14 dní

  • Budete-li vyměňovat zboží za jiné v nižší ceně a bude-li celková částka nižší než limitní cena, bude vám doměřeno poštovné.

    Výměna musí být ve stejném počtu a v podobné finanční hodnotě! Není možná vrátit např. 5 párů obuvi a nechat si zaslat 1 plátěnky jako "výměnu"!

 

 

 

Vracení zboží

 

  • Do 14 dnů od doručení

  • Pouze nenošené, nepoškozené, kompletní, s příslušenstvím, v originální krabici

  • Z hygienických důvodů některé zboží vrátit nelze

  • Přiložte do balíku průvodní dopis s číslem účtu (můžete využít formulář)

  • Částku vám na účet pošleme do 14 dnů

  • Nevracejte zboží prostřednictvím dobírky

  • Náklady za uhrazené poštovné proplácíme v nejnižší možné variantě

    pokud jste platili za zboží kartou v eshopu (nikoli platba u kurýra nebo na poště), bude částka vrácena zpět na kartu do 5 dnů od převzetí zboží 

 

Je-li poskytnuta prodávajícímu sleva na poštovné při zakoupení zboží v určité hodnotě (např. pro "Platbu předem" : při nákupu zboží do částky 600,- Kč včetně činí poštovné 69,- Kč, při nákupu zboží do 1.200,- Kč včetně je poskytnuta kupujícímu sleva a poštovné činí 49,- Kč a při nákupu zboží nad částku 1.200,- Kč je poskytnuta kupujícímu sleva v plné výši a poštovné má zdarma ), vztahuje se tato sleva na poštovné jen při skutečném odběru zboží v předem uvedené hodnotě, to neplatí v případě odstoupení od smlouvy kupujícím, kdy taková sleva pozbývá účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit poštovné ve skutečné výši. Totéž platí i v případě částečného odstoupení od smlouvy kupujícím.

 

 

 

Nevyzvednutí zboží

 

Objednávka, která se k nám vrátila z důvodu jejího nevyzvednutí.

Neúmyslné :
Opětovně lze zboží zaslat po jeho úhradě předem (vyžádejte si podklady k platbě).
Nežádáte-li zaslané zboží, prosíme o úhradu vynaložených nákladů se zasláním.

Záměrné :
Pokud jste zásilku úmyslně nevyzvedli nebo vaší vinou nemohla být doručena, požadujeme náhradu vynaložených nákladů za marné zaslání. Nepřevzetím byla porušena uzavřená kupní smlouva a náklady mohou být vymáhány dle Občanského zákoníku. Částka za marné zaslání bude uvedena v zaslaném emailu, která se skládá z platby za zaslání, doběrečného a nutné manipulace, balného a náklady za navrácení do původního stavu.

Za zaslání balíku a jeho přípravu jsme vynaložili nemalé prostředky a je slušnost z vaší strany dluh uhradit. Vyzýváme vás, abyste dostáli svým závazkům vůči nám. Nic okolo vás se neodehrává zadarmo a i nevyužitá služba se musí zaplatit. Děkujeme, že situaci chápete a pohledávku uhradíte.

 

 

 

Poškození obalu a zboží

 

Při vracení zboží je nutno vrátit nepoškozený originální obal (krabici). Bude-li mechanicky či jinak poničen (polepy, vázáním apod), budeme vám účtovat cenu za nový obal 50-90Kč (cena se odvíjí od velikostní skupiny vrácené obuvi sk.0-50Kč, 1-60, 2-70, 3-80, 4-90Kč). Řádně zboží zabalte do vhodného obalu či folie (potravinářská folie, pytel na odpadky, vložení do jiné krabice).

 

Vrácené zboží musí být v bezvadném stavu - nepoužívané. V opačném případě nebude zboží přijato. Případně bude odečtena částka za uvedení zboží do bezvadného stavu. Zboží po vybalení je možno pouze vyzkoušet. Přeposlání poškozeného nebo neúplného zboží, které byste nám zaslali, bude zpoplatněno dle ceníku dopravce.

Skoč na navigaci








Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím