Vše o nákupu » Platební a dodací podmínky

TIP : ceník dopravného pro zásilky zasílané v rámci České republiky "poštovné"

TIP : zákonné všeobecné podmínky platné v ČR pro prodej prostřednictvím eshopu "Všeobecné obchodní podmínky"

 

 

Platební a dodací podmínky

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu

účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online;

v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin

 

 

Po odeslání objednávky vám nejdříve odešleme informativní email o uskutečněné objednávce (tento email nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží). Poté bude teprve vaše objednávka zpracována, bude-li zboží skladem, zašleme vám další email s informací o stavu vaší objednávky resp. s pokyny k provedení platby na náš účet. Vyčkejte na doručení tohoto emailu. Mimo pracovní dobu (Po–Pá   9–14h) není možné vyřizovat objednávky, kontaktovat nás ani odesílat zásilky. Objednávky poté vyřizujeme postupně. Neobdrželi-li jste ihned po odeslání objednávky informativní email, nebo jste nedostali potvrzení objednávky do 24h od provedení objednávky, je možné, že náš email je zařazen ve vašem počítači mezi spamy. Nenaleznete-li jej tam, je nutno nás kontaktovat.

·       Zboží standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne. Termín doručení není garantován.

·       Objednávka obdržena po 12hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den.  

·       Objednávky přijaté o víkendech a svátcích bude odesláno v nejbližším pracovním dnu. 

·       U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.

·       Objednávky primárně vyřizujeme kompletně. Není-li tato možnost, budete kontaktováni.

·       Veškeré zboží je zpravidla skladem. Může být ovšem již zadáno nebo prodáno v prodejně.

·       Vyplněním "Poznámky" v objednávce, může dojít ke zpoždění jejího vyřízení.

Naší snahou je neprotahovat dodávky objednaného zboží. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné a jsou uvedeny včetně DPH. Provozovatel obchodu je plátcem DPH. U položek je uplatněna sazba DPH 21%. Zboží je k dispozici do vyčerpání zásob. Zaslaná objednávka nezaručuje dodání zboží bez potvrzení o jeho dostupnosti.  

Eshop a prodejna jsou rozdílná střediska se společným skladem. Zboží uváděné na stránkách eshopu je vystavené a určené k prodeji zároveň v prodejně Dětské botičky MTG v Ostravě. Z tohoto důvodu je tedy možné, že objednané zboží v eshopu nemusí být aktuálně již skladem popř. je zamluveno jiným zákazníkem. Aktualizace eshopu probíhá v určitých časových intervalech. Ceny v prodejně i eshopu mohou být mírně odlišné. Každé středisko využívá jiné akce a bonusy pro zákazníka. Nelze uplatnit získaný bonus či využít akci z jednoho střediska u druhého. Zákazník v prodejně může využít slevy uváděné v prodejně a kompletní servis, který zajišťuje náš personál. Zákazník eshopu zase slevy dle nabídky v něm uvedené. Základní cena obou středisek bývá zpravidla stejná a může se lišit jen minimálně. Zboží bude odloženo pouze po dobu dvou dnů. Poté bude dáno zpět do prodeje. V případě nákupu zboží v prodejně a objednávky v eshopu s možností osobního odběru jsou podmínky prodeje odlišné od objednávek v eshopu s dopravou.

Na eshopu se nezveřejňuje počet dostupných kusů z vícero důvodů. Objedná-li někdo více než jeden pár, je nutno počítat s nedostupností. Jsme vždy připraveni najít jinou vhodnou alternativu, pokud o ni zákazník požádá. V hodnocení uvádíte, že jste nakupovala u nás opakovaně a přesto nás nedoporučujete ostatním. Předpokládám, že nenavštěvujete obchody, které nesplňují vaše požadavky. Zároveň víte, když chodíváte do naší kamenné prodejny, že skladové zásoby máme společné s eshopem.

Mohou nastat tyto situace, které ovlivní dostupnost zboží :
Zákazníci si v prodejně nechávají zboží odložit a je tedy, po dobu do jeho prodeje, pro ostatní nedostupné, ikdyž se ve stavu skladu jeví jako dostupné. Obdobná situace nastává v eshopu při platbách předem nebo pozdržením vyřizování objednávky jiného zákazníka. Toto zboží se objednáním nerezervuje a je tak stále v eshopu aktivní. Zboží se zneaktivní až samotným prodejem. Je zapotřebí si také uvědomit, že mezi odesláním objednávky a jejím zpracováním uběhne poměrně dlouhá doba, kdy může být toto zboží prodáno jinému zákazníkovi např. v prodejně nebo tomu, který vytvořil objednávku před vámi. Na totožné zboží bývá v jeden den i vícero objednávek. Náš sklad zároveň není propojen s eshopem online a stavy se aktualizují v časových intervalech Taktéž náš druhý eshop www.detskabota.cz se synchronizuje podle eshopu www.detske-boticky.cz nejvíce 1x denně podle potřeby. Mezidobou může docházet k diferenci toho co skutečně skladem je a co se ukazuje v eshopu. Ikdyby byl sklad online, stejně nebude jistota, že budou  odloženy dva páry obuvi, když byl nakoupen našim obchodem pouze jeden pár. Mrzí nás neuskutečněné prodeje a snažíme se dělat maximum, aby k tomu docházelo v omezené míře. Všem zákazníkům, kterým se stalo, že zboží nebylo skladem, se omlouváme a snažíme se jim navrhnout vhodnou náhradu. Víme, že věnovali výběru v našem eshopu mnoho času a je nám to líto. Bohužel odstranit zcela tuto chybovost nelze a nedaří se to ani mnohem větším eshopům. Je tedy na zákazníkovi, aby byl tolerantní a měl připraveny alternativy pro případ, že by vybrané zboží skladem nebylo. Vždy máme skladem dostatek zboží. Zákazník si i přes tyto potíže obuv zpravidla vybere. Tedy pokud sám chce.

Nelze převádět získané věrnostní body v peněžní hotovost případně je převádět do jiného eshopu nebo uplatňovat při nákupu v prodejně. Věrnostní body zákazník získává odběrem zboží a jeho zaplacením. Vrácením či výměnou o tyto body přichází. Vrácením zákazník přichází rovněž o poskytnuté slevy a bonusy. Vyhrazujeme si právo změnit počet bodů u zákazníka či jejich finanční ohodnocení. Objednáním a vyzvednutím na prodejně vám bude odebrán získaný bonus v eshopu.

 

Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží :  

A) Zboží může být zasláno na dobírku– zásilka je zaplacena při převzetí na poště u přepážky, doručovateli nebo kurýrní službě v místě bydliště. Výhodou je okamžité zaslání zboží s doručením do jednoho až dvou dnů. Obdržíme-li vaši objednávku v průběhu dopoledne, zašleme zboží zpravidla ještě týž den s doručením zítra. Později došlé objednávky vyřizujeme následující den. Tím dojde ke zpoždění o jeden den.

B) Zboží je možné platit převodem na účet předempo převodu částky bude zboží ihned odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné, ovšem se zpožděním ovlivněným převodem peněz. Převod mezi bankami trvá jeden až dva dny. Je nutné uvádět správný variabilní symbol, aby se vaše platba dala dohledat v bankovním výpisu došlých plateb. Číslo účtu a variabilní symbol Vám zašleme emailem spolu s potvrzením objednávky do 24h (pouze v pracovní dny).

 

Ceny poštovného naleznete v našem ceníku.

 

Doporučujeme si v případě nejasností pročíst naše obchodní podmínky a podmínky prodeje

Skoč na navigaci








Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím