Nacházíte se na: Úvodní strana » Vše o nákupu » Jak nakupovat

Vše o nákupu » Jak nakupovat

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací

 

TIP : Doporučujeme si v případě nejasností pročíst naše všeobecné obchodní podmínky

 

Platební a dodací podmínky

Důležitá upozornění ve zkratce

Rádce při potížích

 

 

Sklad, ze kterého se zboží expeduje, je totožný se skladem prodejny. Zboží po objednání není nijak rezervováno a může se tak stát, že než se objednávka vychystá, dojde k prodeji objednaného zboží. Aktualizace není online. Stav skladu se aktualizuje v určitých časový intervalech. Zboží tak nemusí být v průběhu objednání již skladem.
Některé zboží mohlo být zkoušeno zákazníky v prodejně a může nést mírné stopy nečistot. Jinak je zboží zcela nové - nenošené. Vzhled a funkčnost je zachována. Všechna nabízená obuv je typu "vycházková obuv"

 

 
Jak nakupovat

 

Před prvním nákupem si pročtěte pozorně důležitá upozornění!

Všem našim zákazníkům doporučujeme seznámit se s níže uvedenými obchodními podmínkami a nákupním řádem, kde jsou uvedeny všechny důležité informace o tom, jak postupovat při nákupu v našem obchodě, při případné výměně, vrácení zboží či jeho reklamaci, a jak komunikovat s obchodním oddělením.

 

 

Nastavení počítače :

 

Při výběru zboží je potřeba mít správně barevně zkalibrován monitor, aby byla zobrazena správná barevnost produktu. Je zapotřebí si uvědomit, že používáme digitální technologie, které nejsou schopny věrně zobrazit skutečnou barevnost podle reálu. Zejména laciné zobrazovače nemusí zobrazovat barvy správně. Dochází tak občas k omylům při výběru zboží.

Nastavíte-li si ve svém počítači neúměrně vysokou ochranu, nebude možná vzájemná komunikace s našim eshopem. Doporučujeme tuto ochranu snížit a povolit svému prohlížeči cookies a javascript. Pokud budou potíže přetrvávat, zvolte jiný prohlížeč či jinou verzi stávajícího.

Pokud používáte starší prohlížeč Internet explorer, lze problém s neúplným zobrazením odtranit buďto, nainstalováním novější verze IE, nebo zapnutím režimu kompatibility. Toto provedete stiskem ikony roztrženého dokumentu v poli vyhledávání (místo, kde vypisujete web adresy se vpravo vyskytují ikony lupy, ukončení a aktualizace stránky - v této řadě je i ona ikona roztrženého dokumentu). Nejjednodušší ovšem bude spouštět naše stránky např. ve Firefoxu, Chrome apod, kde problémy nebudou.

Objednávku je také možné zaslat na naši emailovou adresu s pomocí formuláře zde. V tomto případě nebude možné akceptovat výhody, které nabízí systém registrovanému zákazníkovi. Nejste-li si jisti, rádi vám poradíme. Prosíme o zaslání bližších podrobností týkajících se problémů s objednáváním v našem eshopu. Přesnou specifikací problému jej můžeme odstranit.

Pokud po odeslání objednávky obratem neobdržíte email, zkontrolujte si, zda-li jej nemáte ve svém emailovém klientovi přesunut mezi spamy. Je také možné, že nastavením zvýšené ochrany proti spamům vám email zablokoval přímo operátor, u kterého máte založen emailový účet. Navštite tedy jeho stránky a ochranu si snižte.

 

Orientace v eshopu :

 

Zboží a informace  jsou přehledně roztříděny do různých kategorií. Základní kategorie jsou vždy k dispozici na hlavní straně v "záložkové" liště v horní části, nebo v levé oranžové liště. Po kliknutí na zvolenou kategorii se zobrazí zboží uvedené ve všech existujících podřízených kategoriích a současně se objeví nabídka z těchto podkategorií, jejichž procházením lze výběr položek zúžit až na úroveň nejnižší kategorie. Takto můžete snadno procházet buď všechny produkty obsažené v nadřazené kategorii, anebo se kliknutím na podkategorii dostat na užší výběr zboží dle vašeho zájmu. K dispozici máte také podrobné vyhledávání, které Vám usnadní nalezení požadovaného zboží podle jeho názvu popř. popisu. Obsah každé kategorie můžete řadit dle abecedy, ceny a výrobce (vždy buď vzestupně nebo sestupně) a současně můžete uplatnit filtr na velikost obuvi a konkrétního výrobce. Každá stránka obsahuje informaci o tom, ve kterém oddělení se nacházíte a máte možnost posunu do nadřazené kategorie.

 

 

Podrobné informace o produktech :

 

Naší snahou je postupně naší nabídku doplňovat a rozšiřovat jednak o další zboží, jednak o další informace o jednotlivých výrobcích tak, aby zákazník měl dostatečné množství informací potřebných pro realizaci nákupu.

Informace o jednotlivých položkách jsou poskytovány ve dvou úrovních - náhled a detail. Náhled je určen pro snadnější a rychlejší orientaci v nabídce, naopak detail slouží pro získání více informací o zboží. Na detail je možné přejít kliknutím na obrázek, nebo na název položky. V detailu produktu jsou uveřejněny podrobné informace, které zahrnují popis použití, materiálové složení nebo míry apod. Míry jsou uváděny na základě našeho měření. Pro měření používáme měřidlo k tomuto účelu určené (Plus 12). Měříme vnitřní rozměr obuvi nikoli stélku. Stélky  mohou být rozměrově jiné, než je délka obuvi, protože rozměr nášlapné části může být kratší. Vlastností usně je její poddajnost proto nelze změřit vnitřek obuvi zcela přesně - je možné naměřit při každém dalším měření mírně odlišný rozměr. Výrobce také pracuje s mírnou odchylkou. Proto u každého produktu počítejte s mírnou tolerancí +-2-4mm, která není pro nákup podstatná. Není v našich možnostech změřit všechny prodávané páry. Vždy měříme náhodný vzorek z uvedeného vzoru. Zákazník si může na požádání nechat konkrétní obuv nechat proměřit. Špatně zvolená délka obuvi není důvodem k reklamaci. Zboží je však možné vrátit nebo vyměnit.


Některé zboží mohlo být zkoušeno zákazníky v prodejně a může nést mírné stopy nečistot. Jinak je zboží zcela nové - nenošené. Vzhled a funkčnost jsou zachovány.

 

 

Realizace objednávky :

 

Zboží lze objednat kliknutím na tlačítko «do košíku» v detailu produktu, čímž dojde k vložení zvolené položky do nákupního košíku. Stejným způsobem vybíráte a ukládáte do košíku další položky. Košík si pamatuje všechny vložené položky po dobu prohlížení našeho obchodu. Hodnotu zboží můžete sledovat v pravém horním rohu stránky.

Množství položek v košíku lze upravit dle požadavku. Pro zapsání změn je třeba stisknout tlačítko Přepočítat. Jakmile máte košík naplněn vším, co chcete objednat, nabízíme vám dva způsoby, jak v našem obchodě nakupovat. Pokud nejste příznivci registrací, můžete objednat i bez registrace. Pokud nechcete opakovaně vyplňovat přihlašovací údaje a chcete využívat řady současných a připravovaných funkcí a výhod našeho obchodu, které jsou z technických důvodů možné jen pro registrované zákazníky, je nutno se před odesláním objednávky přihlásit, pokud již registraci máte. Při přihlášení budete vyzvání k zadání jména a hesla. Pokud ještě nejste registrováni, můžete tak učinit a poté po přihlášení pokračovat v objednávce. Jakmile se, buď při procesu registrace, nebo při objednávce bez registrace, dostanete na stránku, kde je třeba vyplnit kontaktní údaje, proveďte to prosím s největší pozorností a včetně diakritiky (háčků a čárek) a včetně velkých písmen tak, jak je to běžné. Pokračujte na další stránku, kde budete mít možnost volby způsobu platby a dopravy. V dalším kroku zkontrolujte svoji objednávku, můžete si ji vytisknout, a je-li vše v pořádku, klikněte na Objednat, čímž objednávku odešlete do našeho systému. Poznačte si číslo objednávky pro případnou komunikaci s našimi pracovníky.

 

 

Vyřízení objednávky :

 

Po odeslání vaší objednávky vám přijde informativní email na vámi uvedenou emailovou adresu (jedná se o automaticky generovaný email! Dostupnost zboží a cena Vám bude následně potvrzena). Proto vyplnění emailové adresy věnujte dostatečnou pozornost. Pokud i tak potvrzeni objednávky neobdržíte, kontaktujte nás telefonicky v pracovních dnech na čísle +420 725269512 (9-14h). Objednávku je možné učinit i písemně formou dopisu. Poté je nutno vyčkat na další zpracování. Následně vám zašleme další email s informací o stavu vaši objednávky. O stavu své objednávky budete průběžně informování až do vyexpedování zásilky. Objednávky se vyřizují zpravidla v dopoledních hodinách. Pokud během 24h (všední dny) neobdržíte žádný email, prosíme, abyste nás ihned kontaktovali.

Vyplněním "Poznámky" v objednávce, může dojít ke zpoždění jejího vyřízení.

 

 

Storno objednávky :

 

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat), nejpozději do doby odeslání balíku. Pokud kupující již za objednané zboží zaplatil a objednávku řádně stornoval před jejím odesláním, bude mu zaplacená kupní cena vrácena a odeslána do 14 dnů zpět, a to bezhotovostním převodem. Pokud kupující stornuje objednávku po odeslání zásilky, je zákazník povinen balík převzít. Zboží je poté možno do 14 dnů vrátit. Vrácením však ztrácí výhody touto objednávkou získané. Navíc mu budou započítány náklady s odesláním, pokud nebyly dosud vyúčtovány. Stornování objednávky lze pouze telefonicky na čísla uvedená v Kontaktech.

 

 

Závěr :

 

Potvrzením objednávky zákazník souhlasí s níže uvedenými podmínkami nákupu v internetové prodejně Detske-boticky.cz. Smlouva se zákazníkem se uzavírá potvrzením jeho objednávky = odesláním našeho emailu s pokyny k platbě resp. o přípravě objednávky k odeslání. Informativní email o vytvoření objednávky, který je odesílán automaticky, nezakládá žádné nároky či povinnosti ani jedné ze stran.

 

 

 

Rádce při potížích :

 

Nejčastější potíže vznikající při objednávání


Nejde mi vložit zboží do košíku, nelze se přihlásit apod. - zřejmě máte zakázany cookies, zakázan Javascript nebo nastavenou zvýšenou ochranu internetu. Zkuste vytvořit objednávku v jiném prohlížeči nebo si stáhněte novou verzi stávajícího. Budou-li potíže přetrvávat, napište nám prosím o tom. Objednávku je také možné zaslat na naši emailovou adresu prostřednictvím formuláře. Vyřízení takové objednávky bude opožděno. Zároveň nebudete průběžně informování o změně stavu objednávky v průběhu jejího vyřizování. Další možností je vytvořit objednávku ve spřáteleném eshopu www.detskabota.cz.

 

Stránky se nezobrazují správně - V případě, že používáte starší prohlížeče Internet Explorer : opravit problém jde buďto nainstalováním novější verze IE nebo zapnutím režimu kompatibility. Toto provedete stiskem ikony roztrženého dokumentu v poli vyhledávání (místo kde vypisujete web adresy se vpravo vyskytují ikony lupy, ukončení a aktualizace stránky - v této řadě je i ona ikona roztrženého dokumentu). Nejjednodušší ovšem bude spouštět naše stránky např. ve Firefoxu, Chrome apod, kde problémy nebudou.

 

Nevím jakou zvolit velikost obuvi - nákup obuvi bez znalosti délky stélky nedoporučujeme. Velikosti různých vzorů (i stejného výrobce) se mohou lišit i o několik čísel.  Orientačně se můžete řídit tabulkou ZDE. A pokud si opravdu nejste jisti, tak do "Poznámky" v objednávce sdělte požadovanou délku stélky s možnou tolerancí. My Vám vhodnou obuv proměříme a vybereme. Doporučujeme si pročíst články k tomuto tématu na webových stránkách www.detskeboticky.cz.

 

Zboží, které jsem obdržel nevyhovuje - pokud chcete obuv vyměnit za jinou velikost je vhodné zavolat našim operátorům a domluvit si s nimi dostupnost požadované obuvi. Obuv vám bude odložena a po doručení zásilky od vás bude odeslána. V případě, že bude nutný doplatek, vložte rozdíl v ceně s případným doplatkem za poštovné do krabičky s botama. Nezapomeňte sepsat stručně oč žádáte, případně dopsat vaše číslo účtu pro případ, že chcete obuv pouze vrátit. Více informací naleznete ZDE. Poštovné proplácíme, je-li chyba na naší straně (vada na výrobku, chybně poslaný artikl apod.), do výše max. 80Kč!

 

Na zboží se vyskytla vada a chci ji reklamovat - Obuv je nutno zaslat čistou a s popisem reklamované vady na naši adresu jinak nebude přijata. Zboží je nutno reklamovat ihned, jakmile se vada začne projevovat. Zboží opotřebované běžným používáním, natož nevhodným zpúsobem, nebude reklamace uznána. Podrobný popis a veškeré náležitosti jsou popsány v reklamačním řádu ZDE.

 

Nedostal jsem odpověď - na došlé objednávky odpovídáme do 24h od přijetí do eshopu. Okamžitě po její odeslání vám bude automaticky zasláno potvrzení o přijetí objednávky (nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží!). Poté budeme vaši objednávku zpracovávat. O dalším postupu budete informováni. Nedostanete-li žáden email nebo vás nebude nikdo kontaktovat, ihned nám napište! Důležité je napsat správně svou emailovou adresu a tel.číslo. Prověřte, zda-li je vaše schránka funkční a poštu přijímá.

Na došlé emaily odpovídáme do max.3 dnů. Proto doporučujeme vytvořit objednávku a do "Poznámky" napsat stručný dotaz. Dotazy v emailech budou vyřízeny po řádných objednávkách. Je tedy vhodnější vložit dotaz přímo do objednávky.

 

Nedorazil balík - jakmile balík předáme přepravní službě, příjde na vámi udanou emailovou adresu nebo SMS zpráva o jeho odeslání. Balík by od tohoto okamžiku měl přijít do 48h na vaši adresu. Nestane-li se tak, je nutné nám tuto skutečnost sdělit popř. kontaktovat dopravce. Sledovat zásilku je také možné na stránkách dopravce zadáním čísla balíku pokud vám bylo doručeno. Neváhejte co nejdříve na tuto skutečnost upozornit. Balíky jsou uchovávány na depech pouze několik dnů a poté jsou zasílány zpět odesílateli. Opětovné zaslání bude možné po úhradě dalšího poštovného nehledě na zpoždění vzniklé přeposíláním.

 

Chci stornovat nebo změnit objednávku - pokud chcete jakkoli změnit objednávku, prosíme, ihned nám emailem sdělte změny, které požadujete. Objednávky vyřizujeme okamžitě po jejich obdržení a může se stát, že bude odeslána dříve, než bude přečten váš případný email či SMS zpráva. Reagujte, prosím, rychle.

 
 

Důležitá upozornění ve zkratce :

Všechny velikosti obuvi v našem e-shopu jsou uváděny ve francouzském číslování. Míry uváděné u produktů jsou orientační s možnou odchylkou. Věnujte tomuto pozornost při objednávání. Nejsou-li k dispozici u produktu míry, informujte se na ně popř. napište délku chodidla do «poznámky» v objednávce. Značení velikostí u obuvi je velmi rozdílné!

 

Veškeré zboží, které je v našem eshopu označeno skladem, se nachází v našem skladu. Vzhledem k počtu objednávek, které dostáváme, se může stát, že v okamžiku vaší objednávky bude zboží prodáno v naší prodejně popř. zamluveno jiným zákazníkem. Skladové zásoby se aktualizují v pravidelných časových intervalech, proto může dojít k tomu, že některé zboží může být momentálně vyprodáno, ikdyž je označeno, že je skladem. V případě, že tato skutečnost nastane, budete obratem informováni a bude vám nabídnuta jiná vhodná alternativa. Zboží je dostupné do vyprodání zásob. Některý sortiment je možné doobjednat. O této možnosti budete vyrozuměni. Veškeré zboží nabízené v eshopu www.detske-boticky.cz je pouze do vyprodání zásob.

 

Ceny uváděné u zboží jsou s DPH. Z důvodu rozdílnosti cen u jednotlivých velikostních skupin, je uvedna v záhlaví produktu vždy cena obuvi v nabízené nejmenší velikostní skupině (která může být již vyprodána)! Ne všechny vzory jsou prodávány ve všech velikostních skupinách, proto jsou v záhlavích rozdílné ceny pro stejnou botu - stejný vzor v rozdílných barvách. V průběhu objednávání věnujte pozornost cenám v nákupním košíku, kde by ceny měly odpovídat vámi zvolené velikosti obuvi. Vyhrazujeme si právo na možný omyl, za který se předem omlouváme.

 

Jestliže je u zboží uvedena cena 0Kč není produkt dodáván za tuto cenu! Neobjednávejte jej bez předchozí telefonické objednávky. Nebude vám zasláno. Jedná se zpravidla o nové zboží, které ještě není naceněno. Děkujeme za pochopení.

 

Eshop a prodejna jsou rozdílná střediska se společným skladem. Zboží uváděné na stránkách eshopu je vystavené a určené k prodeji zároveň v prodejně Dětské botičky MTG v Ostravě. Z tohoto důvodu je tedy možné, že objednané zboží v eshopu nemusí být aktuálně již skladem. Aktualizace eshopu probíhá v určitých časových intervalech. Ceny v prodejně i eshopu mohou být mírně odlišné. Každé středisko využívá jiné akce a bonusy pro zákazníka. Nelze uplatnit získaný bonus či využít akci z jednoho střediska u druhého. Základní cena obou středisek bývá zpravidla stejná a může se lišit max. o několik korun. Objednáním zboží v eshopu s osobním odběrem na prodejně nelze považovat za nákup v eshopu. Jde o službu zákazníkům, kteří si chtějí žádané zboží odložit do své návštěvy v naší prodejně. Zákazník má však právo na slevy uváděné v prodejně a kompletní servis, který zajišťuje náš personál. Věříme, že budete s našimi službami vždy spokojeni.

 

Ceny ani slevy v eshopu a v kamenném obchodě nejsou totožné. Zboží objednané v eshopu s možností osobního odběru se bude účtovat za ceny uvedené v prodejně. Slevy je možné uplatnit pouze při hotovostní platbě. Slevy nelze sčítat. Nelze je nárokovat.

 

Pokud botičky neznáte, nebo je nemáte vyzkoušené, doporučujeme při objednávce napsat do poznámky délku chodidla. My botičky přeměříme a potvrdíme vámi zvolenou velikost obuvi. Můžete využít tabulku která je k dispozici ke stažení na našich stránkách zde.

 

Objednané zboží Vám odložíme do doby připsaní částky na náš účet, nejdéle však po dobu 3 pracovních dnů. Po této době bude zboží dáno zpět do prodeje.

 

Nezapomeňte, prosím, že záruční doba a životnost obuvi jsou různé pojmy. Životnost obuvi je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba. To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost obuvi kratší než záruční doba. Reklamace v těchto případech nebude uznána. Není-li reklamace uznána, budou Vám naúčtovány náklady na balné a dopravné na vrácení reklamovaného zboží.

 

Před uplatněním reklamace překontrolujte, zda jste správně vyplnili objednávku. Omylem objednané výrobky nebudou jako reklamace uznány.

 

Firma si vyhrazuje právo posuzovat jednotlivé reklamace individuálně a rozhodovat, zda reklamace bude uznána. Nelze reklamovat výrobky neúměrně opotřebované používáním.

 

Akce na vrácení zboží zdarma se týká pouze kožené obuvi v cenách od 600Kč a pouze jednu výměnu! Viz podmínky pro tuto službu zde

 

 

TIP : ceník dopravného pro zásilky zasílané v rámci České republiky "poštovné"

TIP : zákonné všeobecné podmínky platné v ČR pro prodej prostřednictvím eshopu "Všeobecné obchodní podmínky"

 

 

Platební a dodací podmínky

 

Po odeslání objednávky vám nejdříve odešleme informativní email o uskutečněné objednávce (tento email nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží). Poté bude teprve vaše objednávka zpracována, bude-li zboží skladem, zašleme vám další email s informací o stavu vaší objednávky resp. s pokyny k provedení platby na náš účet. Vyčkejte na doručení tohoto emailu. Mimo pracovní dobu (Po–Pá   9–14h) není možné vyřizovat objednávky, kontaktovat nás ani odesílat zásilky. Objednávky poté vyřizujeme postupně. Neobdrželi-li jste ihned po odeslání objednávky informativní email, nebo jste nedostali potvrzení objednávky do 24h od provedení objednávky, je možné, že náš email je zařazen ve vašem počítači mezi spamy. Nenaleznete-li jej tam, je nutno nás kontaktovat.

·       Zboží standardně odesíláme v den objednání pokud objednávku obdržíme do 12hod pracovního dne.

·       Objednávka obdržena po 12hod pracovního dne bude odeslána následující pracovní den.  

·       Objednávky přijaté o víkendech a svátcích bude odesláno v nejbližším pracovním dnu. 

·       U plateb předem na náš účet zboží odesíláme neprodleně po obdržení platby.

·       Objednávky primárně vyřizujeme kompletně. Není-li tato možnost, budete kontaktováni.

·       Veškeré zboží je zpravidla skladem. Může být ovšem již zadáno nebo prodáno v prodejně.

Naší snahou je neprotahovat dodávky objednaného zboží. V případě, že nebude možné vyřídit objednávku v uvedených termínech, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu, pokud možno ke spokojenosti zákazníka. Veškeré ceny uvedené v našem ceníku jsou smluvní a konečné a jsou uvedeny včetně DPH. Provozovatel obchodu je plátcem DPH. U položek je uplatněna sazba DPH 21%. Zboží je k dispozici do vyčerpání zásob. Zaslaná objednávka nezaručuje dodání zboží bez potvrzení o jeho dostupnosti.  

Eshop a prodejna jsou rozdílná střediska se společným skladem. Zboží uváděné na stránkách eshopu je vystavené a určené k prodeji zároveň v prodejně Dětské botičky MTG v Ostravě. Z tohoto důvodu je tedy možné, že objednané zboží v eshopu nemusí být aktuálně již skladem popř. je zamluveno jiným zákazníkem. Aktualizace eshopu probíhá v určitých časových intervalech. Ceny v prodejně i eshopu mohou být mírně odlišné. Každé středisko využívá jiné akce a bonusy pro zákazníka. Nelze uplatnit získaný bonus či využít akci z jednoho střediska u druhého. Zákazník v prodejně může využít slevy uváděné v prodejně a kompletní servis, který zajišťuje náš personál. Zákazník eshopu zase slevy dle nabídky v něm uvedené. Základní cena obou středisek bývá zpravidla stejná a může se lišit jen minimálně. Zboží bude odloženo pouze po dobu dvou dnů. Poté bude dáno zpět do prodeje. V případě nákupu zboží v prodejně a objednávky v eshopu s možností osobního odběru jsou podmínky prodeje odlišné od objednávek v eshopu s dopravou. Některé zboží mohlo být zkoušeno zákazníky v prodejně a může nést mírné stopy nečistot. Jinak je zboží zcela nové - nenošené. Vzhled a funkčnost jsou zachovány.

Na eshopu se nezveřejňuje počet dostupných kusů z vícero důvodů. Objedná-li někdo více než jeden pár, je nutno počítat s nedostupností. Jsme vždy připraveni najít jinou vhodnou alternativu, pokud o ni zákazník požádá. V hodnocení uvádíte, že jste nakupovala u nás opakovaně a přesto nás nedoporučujete ostatním. Předpokládám, že nenavštěvujete obchody, které nesplňují vaše požadavky. Zároveň víte, když chodíváte do naší kamenné prodejny, že skladové zásoby máme společné s eshopem.

Mohou nastat tyto situace, které ovlivní dostupnost zboží :
Zákazníci si v prodejně nechávají zboží odložit a je tedy, po dobu do jeho prodeje, pro ostatní nedostupné, ikdyž se ve stavu skladu jeví jako dostupné. Obdobná situace nastává v eshopu při platbách předem nebo pozdržením vyřizování objednávky jiného zákazníka. Toto zboží se objednáním nerezervuje a je tak stále v eshopu aktivní. Zboží se zneaktivní až samotným prodejem. Je zapotřebí si také uvědomit, že mezi odesláním objednávky a jejím zpracováním uběhne poměrně dlouhá doba, kdy může být toto zboží prodáno jinému zákazníkovi např. v prodejně nebo tomu, který vytvořil objednávku před vámi. Na totožné zboží bývá v jeden den i vícero objednávek. Náš sklad zároveň není propojen s eshopem online a stavy se aktualizují v časových intervalech Taktéž náš druhý eshop www.detskabota.cz se synchronizuje podle eshopu www.detske-boticky.cz nejvíce 1x denně podle potřeby. Mezidobou může docházet k diferenci toho co skutečně skladem je a co se ukazuje v eshopu. Ikdyby byl sklad online, stejně nebude jistota, že budou  odloženy dva páry obuvi, když byl nakoupen našim obchodem pouze jeden pár. Mrzí nás neuskutečněné prodeje a snažíme se dělat maximum, aby k tomu docházelo v omezené míře. Všem zákazníkům, kterým se stalo, že zboží nebylo skladem, se omlouváme a snažíme se jim navrhnout vhodnou náhradu. Víme, že věnovali výběru v našem eshopu mnoho času a je nám to líto. Bohužel odstranit zcela tuto chybovost nelze a nedaří se to ani mnohem větším eshopům. Je tedy na zákazníkovi, aby byl tolerantní a měl připraveny alternativy pro případ, že by vybrané zboží skladem nebylo. Vždy máme skladem dostatek zboží. Zákazník si i přes tyto potíže obuv zpravidla vybere. Tedy pokud sám chce.

Nelze převádět získané věrnostní body v peněžní hotovost případně je převádět do jiného eshopu nebo uplatňovat při nákupu v prodejně. Věrnostní body zákazník získává odběrem zboží a jeho zaplacením. Vrácením či výměnou o tyto body přichází. Vrácením zákazník přichází rovněž o poskytnuté slevy a bonusy. Vyhrazujeme si právo změnit počet bodů u zákazníka či jejich finanční ohodnocení. Objednáním a vyzvednutím na prodejně vám bude odebrán získaný bonus v eshopu.

 

Našim zákazníkům nabízíme dva nejrozšířenější způsoby úhrady zboží :  

A) Zboží může být zasláno na dobírku– zásilka je zaplacena při převzetí na poště u přepážky, doručovateli nebo kurýrní službě v místě bydliště. Výhodou je okamžité zaslání zboží s doručením do jednoho až dvou dnů. Obdržíme-li vaši objednávku v průběhu dopoledne, zašleme zboží zpravidla ještě týž den s doručením zítra. Později došlé objednávky vyřizujeme následující den. Tím dojde ke zpoždění o jeden den.

B) Zboží je možné platit převodem na účet předempo převodu částky bude zboží ihned odesláno zákazníkovi v běžných dodacích lhůtách. Výhodou platby předem je nižší platba za dopravné, ovšem se zpožděním ovlivněným převodem peněz. Převod mezi bankami trvá jeden až dva dny. Je nutné uvádět správný variabilní symbol, aby se vaše platba dala dohledat v bankovním výpisu došlých plateb. Číslo účtu a variabilní symbol Vám zašleme emailem spolu s potvrzením objednávky do 24h (pouze v pracovní dny).

 

Ceny poštovného naleznete v našem ceníku.

 

Doporučujeme si v případě nejasností pročíst naše obchodní podmínky a podmínky prodeje

 

Skoč na navigaci








Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookies. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s našim používáním souborů cookies. Souhlasím