Rádce při potížích :
Nejčastější potíže vznikající při objednávání
Nejde mi vložit zboží do košíku, nelze se přihlásit apod. - zřejmě máte zakázany cookies, zakázan Javascript nebo nastavenou zvýšenou ochranu internetu. Zkuste vytvořit objednávku v jiném prohlížeči nebo si stáhněte novou verzi stávajícího.
Vymazejte mezipaměť prohlížeče v nastavení prohlížeče pro vývojaře nebo historii - mazání historie
Budou-li potíže přetrvávat, napište nám prosím o tom. Objednávku je také možné zaslat na naši emailovou adresu prostřednictvím formuláře. Vyřízení takové objednávky bude opožděno. Zároveň nebudete průběžně informování o změně stavu objednávky v průběhu jejího vyřizování. Další možností je vytvořit objednávku ve spřáteleném eshopu www.detskeboticky.cz.
Objednávka podaná emailem (formulář, potíže s objednávkou nebo košíkem)
Stránky se nezobrazují správně - V případě, že používáte starší prohlížeče Internet Explorer : opravit problém jde buďto nainstalováním novější verze IE nebo zapnutím režimu kompatibility. Toto provedete stiskem ikony roztrženého dokumentu v poli vyhledávání (místo kde vypisujete web adresy se vpravo vyskytují ikony lupy, ukončení a aktualizace stránky - v této řadě je i ona ikona roztrženého dokumentu). Nejjednodušší ovšem bude spouštět naše stránky např. ve Firefoxu, Chrome apod, kde problémy nebudou.
Nevím jakou zvolit velikost obuvi - nákup obuvi bez znalosti délky stélky nedoporučujeme. Velikosti různých vzorů (i stejného výrobce) se mohou lišit i o několik čísel. Orientačně se můžete řídit tabulkou ZDE. A pokud si opravdu nejste jisti, tak do "Poznámky" v objednávce sdělte požadovanou délku stélky s možnou tolerancí. My Vám vhodnou obuv proměříme a vybereme. Doporučujeme si pročíst články k tomuto tématu na webových stránkách www.detskeboticky.cz.
Zboží, které jsem obdržel nevyhovuje - pokud chcete obuv vyměnit za jinou velikost je vhodné zavolat našim operátorům a domluvit si s nimi dostupnost požadované obuvi. Obuv vám bude odložena a po doručení zásilky od vás bude odeslána. V případě, že bude nutný doplatek, vložte rozdíl v ceně s případným doplatkem za poštovné do krabičky s botama. Nezapomeňte sepsat stručně oč žádáte, případně dopsat vaše číslo účtu pro případ, že chcete obuv pouze vrátit. Více informací naleznete ZDE. Poštovné proplácíme, je-li chyba na naší straně (vada na výrobku, chybně poslaný artikl apod.), do výše max. 80Kč!
Na zboží se vyskytla vada a chci ji reklamovat - Obuv je nutno zaslat čistou a s popisem reklamované vady na naši adresu jinak nebude přijata. Zboží je nutno reklamovat ihned, jakmile se vada začne projevovat. Zboží opotřebované běžným používáním, natož nevhodným zpúsobem, nebude reklamace uznána. Podrobný popis a veškeré náležitosti jsou popsány v reklamačním řádu ZDE.
Nedostal jsem odpověď - na došlé objednávky odpovídáme do 24h od přijetí do eshopu. Okamžitě po její odeslání vám bude automaticky zasláno potvrzení o přijetí objednávky (nepotvrzuje dostupnost ani cenu zboží!). Poté budeme vaši objednávku zpracovávat. O dalším postupu budete informováni. Nedostanete-li žáden email nebo vás nebude nikdo kontaktovat, ihned nám napište! Důležité je napsat správně svou emailovou adresu a tel.číslo. Prověřte, zda-li je vaše schránka funkční a poštu přijímá.
Na došlé emaily odpovídáme do max.3 dnů. Proto doporučujeme vytvořit objednávku a do "Poznámky" napsat stručný dotaz. Dotazy v emailech budou vyřízeny po řádných objednávkách. Je tedy vhodnější vložit dotaz přímo do objednávky.
Po odeslání objednávky, byla-li správně vyplněna, odeslána a přijata eshopem, obratem obdržíte potvrzující email o jejim přijetí do systému. Pokud potvrzení (nebo naši odpověď) emailem neobdržíte, je možné, že vaši objednávku neevidujeme, nezpracujeme a zboží nebude odesláno. V tomto případě je nutné nás kontaktovat. Možné příčiny tohoto stavu :
- emaily jsou vyhodnoceny jako spam. Rmail dohledejte mezi spamy nejlépe přímo na webu poskytovatele, u nějž máte zřízenu emailovou schránku.
- v objednávce jste neuvedli svou emailovou adresu.,
- v objednávce jste uvedli emailovou adresu s chybou nebo překlepem.
- vaše emailová schránka nepřijímá nové emaily (např. je zaplněná, zablokovaná apod.).
- občas dochází při odeslání/příjmu k chybám nebo zpoždění na emailovém serveru (přehlcení, server nebo schránka není momentálně dostupná, jiný problém se serverem, schránkou). Opakujte odeslání později.
- chyba ve vašem PC (porucha připojení k internetu, nefunkční emailový klient ...) - restartujte emailového klienta a zkontrolujte jeho nastavení. Restartujte síťovou kartu nebo PC, zkontrolujte router a připojení k síti, pokud nejsou funkční ani jiné web stránky. Zkuste email odeslat z jiného počítače nebo z jiné sítě.
Nedorazil balík - jakmile balík předáme přepravní službě, příjde na vámi udanou emailovou adresu nebo SMS zpráva o jeho odeslání. Balík by od tohoto okamžiku měl přijít do 48h na vaši adresu. Nestane-li se tak, je nutné nám tuto skutečnost sdělit popř. kontaktovat dopravce. Sledovat zásilku je také možné na stránkách dopravce zadáním čísla balíku pokud vám bylo doručeno. Neváhejte co nejdříve na tuto skutečnost upozornit. Balíky jsou uchovávány na depech pouze několik dnů a poté jsou zasílány zpět odesílateli. Opětovné zaslání bude možné po úhradě dalšího poštovného nehledě na zpoždění vzniklé přeposíláním.
Chci stornovat nebo změnit objednávku - pokud chcete jakkoli změnit objednávku, prosíme, ihned nám telefonicky sdělte změny, které požadujete. Objednávky vyřizujeme okamžitě po jejich obdržení a může se stát, že bude odeslána dříve, než bude přečten váš případný email či SMS zpráva. Reagujte, prosím, rychle. Počítejte s tím, že zaslání emailu není spolehlivá služba a nemusí dojít k jeho doručení nebo včasnému přečtení. Změnou stavu na "Odesláno" již nelze objednávku stornovat!
Skoč na navigaci
Copyright © 2009 Dětské botičky - MTG
Nastavení cookies